hallo allemaal, Helaas is gister onze nog prille zwangerschap uitgelopen in een miskraam met 4weken dus was nog echt heel pril maar nu mijn vraagje... Sinds ik vreselijke buikpijn had en naar het toilet ben gegaan kwam er veel bloed en dat is nog niet minder geworden. Ik weet niet of dit normaal is of dat ik even langs de dokterspost zou moeten dus dacht laat ik mijn vraag hier eerst eens stellen. Heb verder geen pijn meer dat was alleen gister ochtend heel vroeg. Het is bijna net zoveel bloed als toen ik bevallen was van mijn zoontje zeg maar dus echt aardig wat. Hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven dat het misschien niet erg is of dat ik aan de bel moet trekken. Dank jullie wel alvast. Liefs, Kappie
Lieve Kappie, maak je niet ongerust meis. Bij mij duurde het vloeien ongeveer een week. Rond het verliezen van het vruchtje even heel hevig en heb je ook de meeste pijn. Meestal als het vruchtje eruit is, zakt ook de pijn en vloei je als een zware menstruatie. Na een dag of drie wordt het vloeien minder en na een week was het bij mij bij dergelijke zwangerschapsduren gestopt. Mocht je je écht licht in je hoofd voelen of vinden dat er veel meer aan de hand is dan een zware menstruatie dan zou ik even een arts raadplegen. Heel veel sterkte meis! Ontzettend jammer dat je zwangerschap is geeindigd in een miskraam.
ik heb 30januari miskraam gehad was ook 4weekjes zwanger en heb dus een week gevloeid met stolsels en alles dus dat is allemaaal normaal idd als je duizelig en andere verschijnselen heb ga dan even naar ha of gynacoloog heel jammer dat de zwangerschap niet heeft doorgezet maar beter nu het nog zo pril is dan dat vruchtje al groter is en hartfunctie heeft het blijft jammer sterkte met alles
ik heb 8 feb een miskraam gehad bij 4 weken en 6 dagen en vloeiede de eerste dag ook erg en had ook veel buikpijn bij mij duurde het 4 dagen heel veel sterkte met het verlies
Dank jullie wel meiden, het voelt echt raar zeg maar had dit nog nooit mee gemaakt en nooit echt dichtbij ook mee gemaakt maar het is de harde realiteit het gebeurd en je kan er echt niets aan doen. Heb het gister gewoon even heel zwaar gehad maar nu gaat het wel weer allemaal. Ik hoop dat het vloeien inderdaad gewoon snel op houd en de pijn in mijn rug ook. Het liefst kruip ik lekker op mijn paard en ga lekker een lange rit maken door het bos maar dat gaat helaas niet van de pijn. Nu maar afwachten en dan volgende maand weer klussen en hopen. Vind het heel fijn dat jullie even wilde vertellen hoe en hoelang het bij jullie heeft geduurt met vloeien dan weet ik dat het niet abnormaal is en dat we gewoon even afwachten. Dikke knuff ook voor jullie, Liefs, Kappie
Weer even vraagje... Zaterdag heb ik heel erg gevloeid, zondag ook en vandaag was het minimaal en nu zelfs helemaal weg. Zou dit al mijn menstruatie zijn geweest of is dit alleen bloeding na de mk om baarmoeder schoon te spoelen zeg maar? Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en die vertelde me dat ze er nog niet zo zeker van kon zijn dat het echt een mk zou zijn, omdat ik al 2 gewone zwangerschappen achter de rug heb en nog geen mk nu zegt ze dat ik als het vloeien is gestopt ik de dag erna gewoon nog even een test moet doen om te zien of die duidelijk zwanger aan geeft of heel minimaal of helemaal niet. Zijn er meerdere waarbij de huisarts dit heeft gezegt of zou dit een beetje valse hoop zijn? Ben er wel een beetje onzeker over geworden. Stel ik ben nog wel zwanger en ik heb gewoon een bloeding gehad dan heb ik wel zaterdag en zondag bijna een liter cola per dag er doorheen gejast en 2 energiedrankjes... zou dit heel erg zijn dan?
@ kappie. ik heb tijdens mijn zwangerschap heeel veel bloedverlies gehad. ook met pijn stolsels en de hele mikmak. alleen bleek bij mij toch alles goed. die cola en de energiedrank is niet erg. tot 6 weken maakt dat allemaal niets uit.
Shenoby dank je wel geeft toch wel weer een beetje hoop. Ik had echt zoiets van jeetje dat de huisarts zoiets zomaar zegt maar het gebeurt dus toch wel vaker. Ik reken nergens op dan is het toch geen teleurstelling als ik toch echt een mk heb gehad. Maar ben blij te horen dat het ook anders kan. Liefs, Kappie