Langzaam gek....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangnie, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Zo herkenbaar! Ik zit nu in ronde 6, super spannend!

Elke keer als ik ongesteld word zeg ik tegen me vriend, deze maand ga ik er niet over nadenken en zien we het wel! Nou, nog voordat me ongsteldheid over is, denk ik er alweer anders over! :)

Het is ook niet gek toch! Zo'n groot ding wat je hele leven gaat veranderen! Daar mag je best mee bezig zijn! :) Maar het blijft wel lastig vind ik dat je het niet met iedereen er gewoon over kan hebben. Tis voor jezelf zo belangrijk....

2. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha, geniaal jouw verhaal en zooo herkenbaar.
    Sinds 2 maand echt officieel aan het proberen en nu al zo wanhopig.
    De maand gaat me veel te langzaam.
    En ook ik was altijd de nuchterheid zelve maar daar is helemaal niks meer van over :D
    Trouwens het gevoel dat die innesteling druk aan de gang is maar volgens mij zijn dat gewoon stresshormonen, word er nu al niet goed van.
    Wat moet dat dan als het nog een paar maanden op zich laat wachten.
    Ook ik heb 2 appjes: mijn kalender en womenlog.
    Verder verslind ik alle zwangerschap pagina's via google.
    Succes met de spanning en hopen op het beste ;)

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Oooow hier hetzelfde! !! Gek word ik van mezelf! Nod is volgens mijn 3!!! Apps 5 augustus, wou dat ik al wat wist! Succes met de spanning iedereen!

4. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ook ik heb tijdens mn klusweken/maanden regelmatig gegoogled of ik zwanger was haha..

Toch kun je niet alles op het net vinden..

Succes met afwachten!

5. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Het is fijn om er met zn allen erover te praten en te zien dat je niet de enige bent. Bij mij nog steeds bruin ik heb een vermoeden dat de rooie duivels eraan zitten te komen, maar hoop het niet natuurlijk :(

Elke keer zeg ik tegen mezelf om er niet zoveel ermee bezig te zijn, maar ja helaas elke maand weer deze stress. Zolang ik bruinverlies blijf hebben ga ik niet testen, anders maak ik mezelf gek.

Succes iedereen, mijn duimen draaien hier en laat ons weten als 1 van jullie getest heeft :)

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga whatsapp installeren in mn baarmoeder, moet ze ff een appje sturen als ze 'bezoek' heeft ;) scheelt een hoop ellende en geld voor testen hahahaha. Zit iedereen hier in de buurt van zn NOD??

7. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ja ik, 2 aug NOD (maar ben aan de pil, 1x vergeten maar vriendlief en ik hopen toch stiekem dat er een wonder gebeurt hihi)
    Erg herkenbaar en fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zichzelf gek maakt.. denk van alles te voelen maar wil niet teveel hopen..
    Succes iedereen en ik hoop voor jullie binnenkort goed nieuws!

8. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0

Hahaha zou zo gemakkelijker zijn he, laat me weten wat je baarmoeder terug geappt heeft :D

Ik had vorige maand een langere cyclus dus weet niet exact wanneer me NOD is. Als ik uitga van 28dagen zou me NOD morgen moeten zijn, maar heb bruinverlies sinds 23juli dus vrees het ergste :(

9. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    O lieve meiden wat gezellig dat we in elkaars ellende kunnen delen! Schrijf het allemaal lekker van je af!

Ik dacht net even te gaan slapen, maar ik heb geloof ik een uur lang apathisch naar mijn plafond liggen staren en mijn buik heb liggen aaien...:$

Semar84: Nee toch!!!! Weg met die duivels, WIJ WILLEN STREPEN!!!!

10. Olivia0709

18 jul 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooooow zoooo herkenbaar!!! Fantastisch hoe jij schrijft, ik lig in een deuk. Gezellige boel hier, hahah! Wij gaan ronde 2 in, spannend spannend. Zwagnie en de rest we duimen voor elkaar. De sluizen moeten dicht blijven alleen de grote roze wolk mag komen. 2 dikke vette strepen! Succes iedereen !

11. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    he gelukkig, ik ben dus ook niet de enige! ik heb 30 ovulatietesten nog liggen en een stuk of 10 zwangerschapstesten :D

12. bietje

bietje Lid

1 feb 2013
    81
    0
    0
    Lang leve dit forum, ik haat wachten. Als ik van m'n normale cyclus uitga is vandaag m'n NOD, maar kon me gisteren niet beheersen en getest.....omo wit grrrr. Als de sluizen zaterdag nog niet open zijn, dan gooi ik er weer een testje tegenaan :)

Hie ook nog zo'n 40 ovu testen en 6 zwangerschapstesten liggen. Dan maar te zwijgen over hoeveel testen er de laatste 9 rondes al doorheen zijn gegaan hihi.

Ik duim voor ons allemaal!!

@Fizzy...,als jullie beide zo graag op een wonder hopen, waarom gooien jullie de pil dan niet de vuilbak in?

13. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik duim voor jullie mee!!! Wat onwijs mooi om te zien hoe iedereen elkaar hier steunt en er doorheen sleept! Super!

@ bietje, wij gaan volgende week op vakantie en willen na de vakantie stoppen met de pil
    Maar wil eerst even ontpillen en dan over paar maandjes voor t 'echie' gaan. Kom er nu door te lezen eigenlijk pas achter wat je lichaam volgepropt zit met hormonen door zo'n klein pilletje.. bah

14. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Zwanger worden moet toch leuk zijn, dus waarom niet wat gezelligheid op het forum :D

Ik heb niet iedereen beantwoord, maar meiden laat even weten wat je testje doet... Ik heb al zoveel fora gelezen en heel vaak zie ik spannende berichten, maar lees je zelden de afloop!

In ieder geval fijn om te weten dat ik niet als enige freak zit te hopen;)

Ik heb +- 20 testen de afgelopen maanden er doorheen gejast! Er liggen er nog 3 te wachten... Bijna had ik toe gegeven aan mijn nieuwe verslaving en 6 nieuwe testjes aangeschaft voor 10,50 euro.

Oja en wie heeft dat verschrikkelijke 1 Vandaag gezien? Ik heb nog welgeteld 2,5 maand de tijd voor ik 35 word... Dat wordt rampenstampen,want op mijn 35ste halveren mijn eieren ;)

15. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ken het ook moet wachten tot 6 aug. tot ik kan testen om gek van het wachten te worden die spanning soms...

16. bietje

bietje Lid

1 feb 2013
    81
    0
    0
    Ik bestel m'n testjes altijd bij zwanger en kids......daar heb je 6 sensi testen voor 5 euro ;) ook de ovulatietesten bestel ik daar in grote getalen (50 in 1x) :D
    Het zijn dan uiteraard wel dipsticks maar ach een streep is een streep. Verder heb ik wel nog een cb met weken indicator liggen voor als het eindelijk zover is dat er ook daadwerkelijk 2 strepen op de test zichtbaar wordt ;)

En wat betreft 1 vandaag.....niet gezien (gelukkig geloof ik)

17. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hahaha ja een test is een test! Maar ik hoop dat die drie testjes voor nu gewoon voldoende zijn...

En nee aan 1 Vandaag heb je niks gemist :(

Is het al 2 augustus?

18. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Pffff zooo herkenbaar!!

Er is geen zoekwoord mbt cyclus/symptomen/zwanger worden/medicijnen/hormonen die ik niet heb ingetypt bij google!! Ik maak mezelf soms helemaal gek!

En ook nog een lichaam dat niet bepaald meewerkt, maakt het er niet gemakkelijker op!

En inderdaad.. De nodige voorraad ovulatie en zwangerschapstestjes al ingeslagen!

Nu nog een eisprong.. Grrrr!

Succes meiden! Hoop dat t snel 2 Augustus is!

19. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    @Cupcake88 heb jij 2 augustus je eisprong of mag kan je dan ook aan de test???

20. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Nou meiden ik kan nog een symptoom toevoegen! EMOTIONEEL!

Zojuist heb ik zitten janken om het afscheid van Toine van Peperstraten bij studio Sport...

Als ik echt zwanger blijk, dan vraag ik mij werkelijk af hoe ik (maar vooral mijn omgeving) die negen maanden gaan door komen :D

Deel Deze Pagina