Samen hopen Zwangnie! Ik heb NOD op 2 augustus, maar ga gewoon eigenwijs doen. Morgen testen en maandag voordat we op vakantie gaan, en een lading mee in de koffers
App1: mijn kalender App2: ovulatiekalender App3: womanlog Bij mij favorieten staat: Ik ben zwanger!? Online zwangerschapstest! Grote zwangerschapsite met veel informatie over je zwangerschap, zwanger worden, online cursus en baby nieuws! en daar doe ik gemiddeld 10x in een uur de online zwangerschapstest. Ik wil heel graag weten wat jou test gaat zeggen! Ik stuur je in gedachten een extra dikke vet streep toe [/QUOTE] Leuke site! Kan me weer uren vermaken! Verder veel herkenbare momenten en klachten gelezen! Ik ga morgen uitgebreider reageren.
@zwagnie, ik duim voor je! Ik kan ook om alles janken. Zag eergister op facebook een filmpje voorbij komen, heb als een klein kind zitten brullen terwijl ik écht zeer zelden huil! Blijven duimen! Hoe gaat t met jullie?!
Dat emotionele had ik gister ook even, het wou allemaal even niet meer en klapte ff in elkaar. Wat luchtte dat op zeg!!! Ik hoop natuurlijk dat we niet zolang in spanning hoeven te zijn, het is onze 2de ronde, maar we moeten wel reeel blijven. Qua testen heb ik nog niks in huis, volgens mij wel ergens een verdwaalde maar denk niet dat ik die zo kan vinden. 6 Augustus hopelijk niet ongesteld en dan rennen we gauw naar de winkel. Fijn om andere verhalen te lezen en me eigen verhaal kwijt te kunnen.
Goedemorgen dames! Hier in hetzelfde schuitje!nod 2 aug geloof ik midden in vakantie en ik weet het gewoon niet meer haha testdrang is groot! Wil graag testen voordat we vertrekken. Wat denken jullie 30 juli testen voor nod op 2 aug?
Als je kan wachten, 2 aug! Maar kan me zo maar voorstellen dat je 30 juli test . Ik hoop t voor je! Hier nog niks geen duvels. Vandaag mn NOD. Heb ook nog geen kramp oid.. Duimen draaien overuren!
Goedemorgen meiden! Wat een rampennacht, de derde op rij... Ik slaap gewoon niet in, hoe moe ik ook ben. Merk wel dat ik ook heel erg opgewonden ben, alsof ik ineens ADHD heb gekregen. @Bollen, wat spannend! Houdt mij (ons) op de hoogte! Heb jij na je eisprong nog gekke dingen gevoeld in je lijf? Na dagen lang steekjes te hebben gehad en een zeurende onderbuik, lijkt alles bij mij weer wat rust te hebben gevonden. Voel nog een enkele steek. Daarentegen blijven mijn tepels onverminderd pijnlijk en wordt het zo meteen lachen op mijn werk.... Mijn darmen zitten vol lucht en dat vindt zijn uitweg wel Gelukkig ruik ik niks en is het vooral lucht! Sorry voor de details Vriendlief wordt morgen 36 jaar en ik geef hem dan graag een positieve test. Ik overweeg dan ook om een 6 dagen voor NOD test te kopen... Maar stel dat ik positief test? Er kan nog ZOVEEL mis gaan! Wat vinden jullie? En Bollen veel succes vandaag!
Hallloooo dames ik ben er weer!!! Zwangnie hoe gaat het daar? Inderdaad het emotionele ken ik ook, minst geringe schiet ik vol om de meest stomme dingen Verder bij mij gister nogal veel bruinverlies 1inlegkruisje, maar geen buikpijn (sorry voor de details) winderigheid en misselijk.... Af en toe zere borsten en nog geeeeeen duivels te bekennen Aan de rest van de dames: Wie heeft er al een testje gewaagd?
Oh meiden ik kon me niet inhouden.. vandaag getest met een of andere eigenmerksupermarkt test. Hij was... omo-robijn-dash-vanishwit.. Officieel kon ik morgen pas testen maar ik geloof niet dat als hij vandaag dus ral9010 wit is hij morgen of overmorgen ineens een streepje geeft. Oftewel, ik ga er vanuit dat de ellende gaat losbarsten. Vooralsnog nog steeds een hoge temperatuur, geen krampjes of wat dan ook maar toch. Ik baal.. voor het eerst over tijd en had goede moed omdat ik dinsdag licht positief getest had. Heb mezelf net maar getroost met een broodje filet american en een sigaretje. Wanneer gaan jullie testen!?
Hoi meiden, Hier nog geen test. De drang om te testen is niet zo groot,ik denk namelijk de uitslag wel te weten. Ik ben zwaar bijgelovig,dus verder houd ik mijn mond. Ik ben voor jullie en alle anderen meiden nieuwsgierig. Inmiddels weet ik hoe het voelt om een kinderwens te hebben... Vroeger vond ik deze vrouwen een beetje aanstellerig,maar nu ik in hetzelfde schuitje zit,ben ik net zo hysterisch! Ik stuur iedereen in gedachten dikke vette strepen. Semar84,wat ongelooflijk spannend! Wanneer waag jij je aan een test?
Ik ben zo bang om te testen, heb steeds t gevoel dat de duivels elk moment kunnen losbarsten ik wil mezelf niet teleurstellen. Mischien heb jij te vroeg getest, zolang je geen bloed ziet is er nog hoop, ik duim heel erg voor je. Ik heb af en toe steken in me liezen ooooh wat vervelend dit
Wat jammer nog @Bollen !! Gewoon morgen weer proberen!! Ik weet juist niet meer wat ik moet denken.. hoop beetje opgegeven. Hoe groot is de kans nou dat ik na 1x proberen zwanger ben.. anderzijds voel ik vanalles; duizelig, misselijk, opgeblazen buik, rommelende darmen en ontzettend moe. Heb het idee dat mn lichaam me goed voor de gek aan het houden is! Wens jullie allemaal heeeeel veel succes!! Duimen draaien!
Ik heb ook de drang niet zo om te testen. Omdat mn vorige cyclus langer was dan normaal, kan dat nu ook het geval zijn en ook omdat ik bang ben dat de sluizen elk moment opengaan. Ik heb zin om heel hard te gillen van frustratie aaaaahhhhhhhhh
Alles wat ik de afgelopen dagen voelde is weg.... Geen steekjes meer, geen gezeur meer in mijn onderbuik en mijn tepels doen minder pijn. Het cocon gevoel is ook verdwenen en ik sta weer met beide benen op de grond. Alleen mijn darmen rommelen nog.... Nog 6 dagen voor mijn NOD. Eerst was ik helemaal zeker van mijn zaak,maar nu niet meer.
Ha meiden, wat een hilarisch topic! Het stimuleert mij enorm om weer een beetje de leuke, spannende kant te vinden na mijn miskraam. Ik herken heel veel van jullie items... Mijn alarmeringen voor de zwangerschap waren: - knetterstijve tepels - zwaar gevoel in mijn onderbuik - huilen om de gekste dingen (zo was dat bij mij de kroning van Koning WimLex, emmers vol ). - trekkend gevoel aan de banden van mijn baarmoeder (bleek ) - knettermoe Bewust heb ik gekozen om pas te testen als ik niet ongesteld werd. Toen heb ik pas een test gehaald, zodat ik zeker was dat ik dan ook daadwerkelijk een antwoord had op mijn klachten. Het was bij ons in de derde rond raak, maar is helaas bij 8 weken misgegaan. Ik sta er nu wat nuchterder in. Toch voel ik ook vanalles in mijn onderbuik. Is ook niet raar na al dat geklus . En nu maar hopen dat de klachten toenemen. Ik ben vooral HEEL nieuwsgierig naar de resultaten van de testjes! Ik neem de mijne mee op vakantie, voor als ik dan niet ongesteld word. Succes en heel veel geluk! x Suzanne
Ik zou toch nog even wachten met alle verboden middelen . Het kan goed zijn dat je HCG waardes nog heel laag zijn. Zolang je nog niet ongesteld bent, gewoon over twee dagen nog eens proberen...
Hier dacht ik mijn NOD ook op 3 aug te hebben maar ik ben mijn EI kwijt. Ik weet het nu niet meer. @zwangnie, ik voelde me sterk aangetrokken tot je eerste bericht. Bij mijn eerste zwangerschap duurde het lang voordat ik zwanger werd en dacht ik dat de paniekreactie daardoor veroorzaakt werd. Dit is mijn eerste ronde voor een tweede en ik kan nu al zeggen dat het voorheen niet alleen maar te maken had met de tijdsduur van zwanger worden. Ik ben weer helemaal 'back on bussiness' zeg maar. Verder word ik bijna 37 dus ben ook erg blij niet gezien te hebben dat mijn EI (die ik ook nog es kwijt ben) gehalveerd is... HET idee!! Succes en hopen dat de paniek door een positest weer wat tot bedaren komt... (Al gebeurt het dan pas echt)
Je hebt gelijk.. ben nog steeds niet ongesteld. Heb helemaal geen kramp of wat dan ook. Gister iets bruinverlies maar is bij wijze van spreke nog geen wattentip Fijn zo'n lijf. Ik vind nog steeds dat we whatsapp in de baarmoeder moeten installeren We wachten het maar weer af! Krijg een houten kont van dat wachtbankje Meiden hou elkaar op de hoogte! Ik wil dikke roze/blauwe strepen zien! @Gupperdegup, fijne vakantie! Waar ga je heen? Ff wifi opzoeken om je testfoto te uploaden Ik duim voor je! Voor allemaal trouwens he