Langzaam gek....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zwangnie, Jul 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Enne ik zeg altijd maar zo: Gekkenpraat is ook praat ;) Dus laat ons lekker gek zijn en gezellig kletsen met elkaar :p:D

2. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Eens:)

Hier denk ik ook het wachtbankje.. Heerlijk effe achterover na een heftig PP!;)

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Wat een gezellig topic zeg! En het erge is in kan me er best in vinden, al ben ik wat minder hysterisch dan de meeste meiden hier. :p Mijn vriend is heel nuchter en dat was ik ook heel erg. Tot vorige ronde... Toen had ik allemaal rare kwaaltjes en geen gewone ongi, maar twee weken na nod nog een negatieve test. Heb het dus afgesloten en zit nu weer op het wachtbankje in ronde 6. En heb nu ook weer last van een aantal dingen:

* Hoofdpijn (zeurderig gevoel)
    * Steekjes in mijn onderbuik (voornamelijk linksonder)
    * Opgeblazen buik
    * Rommelende darmen
    * Gespannen, pijnlijke borsten (lijken ook een beetje groter)
    * Moe, maar 's avonds niet in slaap kunnen vallen en in de ochtend weer vroeg wakker (dit laatste kan wellicht met het weer te maken hebben)
    * Afkeer van de lucht van koffie
    * Bij vlagen misselijk

Aan de ene kant wil ik uiteraard graag geloven dat het nu raak is, maar aan de andere kant kan mijn lichaam me ook heel goed voor de gek houden. :) Dus rustig afwachten tot mijn NOD, die is op 3 augustus! ;)

4. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

May 2, 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    #64 Gupperdegup, Jul 27, 2013
    Last edited: Jul 27, 2013
    Helaas ben ik geen waarzegger en heb het misschien niet bij het juiste eind, maar uit ervaring kan ik nu wel zeggen, is het soms behoorlijk f*cked up wat zanger (willen) worden met je doet.
    Ik ga waarschijnlijk naar Frankrijk ergens. Geen idee nog waar, we gaan altijd op de bonnefooi. Hoe dan ook een camping met WiFi, want ik heb net een hippe iPhone 5 :D. Uiteraard ga ik dan iets laten weten.

Trouwens: bij mij werkte het om er ook niet teveel mee bezig te zijn. Ontspan, negeren kun je het niet. De eerste twee maanden was ik enorm bezig met loggen, temperaturen, alles 30 x lezen, etc. Ook dronk of at ik NIETS dat niet mag tijdens je zwangerschap. Dat heb ik een beetje los gelaten in menstruatie-dagen: gewoon lekker een wijntje, waardoor ik er veel relaxter in sta. De maand dat ik dit deed, werd zwanger. Toeval of niet? ;)

Afwachten maar weer. Ik ben over-relaxed nu :)
    x

5. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @Gupperdegup, iphone 5....zucht...jaloers!!

De eerste x had ik ook steeds allerlei kwaaltjes en heb ik mezelf meerdere keren zwanger 'gedacht'. Daar ben ik wel iets nuchterder in geworden. Toen ik daadwerkelijk zwanger was voelde ik, op wat gevoelige borsten na, helemaal niets!!! Nu heb ik ook nog maar last van één kwaal, :) gevoelige borsten... Maar dat kan ook door t vele drukken komen;)

6. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Vriendlief wordt vandaag 36 jaar en we hebben dus genoeg afleiding. Nu effe een momentje weer besteden aan ons andere project.
    Het blijft fijn om te lezen wat andere meiden voelen en meemaken. Je voelt je zo niet alleen ;) Ben ook blij om te lezen dat meerdere dames hier iets aan hebben.

Mijn tepels zijn minder pijnlijk, maar wel goed doorbloed en witte puntjes... Maar mijn buik is een stuk rustiger, voel nagenoeg niets meer. Weet iemand of dit hoort? Tot wanneer heb je evt. menstruatie achtige pijn?

@Gup fijne vakantie. Wifi is fijn, maar ook een crime ;) Geniet ook lekker van je kerel :D

7. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @Zwangnie, van harte gefeliciteerd! Las ik voorheen niet iets over een test als verjaardagscadeautje?!

Menstruatieklachten heb ik nooit. Tis ook lastig te zeggen volgens mij. Omdat ze zoveel op elkaar lijken...
    Een rustig buikgevoel... Daar kun je dus nog steeds hartstikke zwanger op zijn...

Ik hoop t voor je!

@gup, fijne vakantie! Ik had 1 week zonder wifi en dit was uiteindelijk erg lekker.

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Bedankt Boesje voor je reactie, maar ook ik moet in (straf)wachtbankje :( Ik had testen gevonden voor 6 dagen voor NOD,maar niet aangeschaft. Ik wacht nog "rustig" af.

Straks komt wel mijn schoonpapa en die houdt zich bezig met "reiki-strijkie" en heeft zo'n extra zintuig... Ik zeg niks,maar ben benieuwd of hij iets opmerkt.

Fingers crossed!

9. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    IK OOK!!!

Mijn zus houdt zich daar ook mee bezig! Zei wel dat ze had gedroomd dat ik zwanger was. Haha, kon helemaal niet, zat nog zwaar in mijn PP! Maar... Je weet t niet. Hopen dat hij 'iets' ziet!

10. sermar84

sermar84 Lid

Jul 22, 2013
    99
    0
    0
    Hoii meiden kon me niet meer inhouden en heb vanmorgen getest negatief :( nog steeds geen ongie dus ik wacht maar weer af. Bij vorige zwangerschappen teste ik altijd pas na NOD positief maar tja ik weet nu niet wanneer me NOD is. Sinds gisteren geen bruinverlies meer maar wel steeds t gevoel dat k ongie wordt. Vanmorgen vroeg opgestaan en was opeens zo duizelig dat ik bang werd :(

11. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Balen Sermar! Raar met bruinverlies en nu niets. Wat kan afwachten dan lang duren hè? Hoop voor je dat het alsnog uitblijft.

12. sermar84

sermar84 Lid

Jul 22, 2013
    99
    0
    0
    Ja he echt raar, ik heb dit voor t eerst dus snap er niks van. Ik dacht aan innesteling en als dat t werkelijk was dan is t inderdaad nog te vroeg om te testen. Wachten duurt idd erg lang pffff :(

Wanneer kan jij testen? Ik heb niet alles terug gelezen ;)

13. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik weet het niet want ik heb een geklutst EI :( deze maand! Lang om uit te leggen maar ik temp en gebruik ovulatietesten (hoezo jezelf gek maken:$) en die 2 zijn het deze maand niet eens maar ik denk tussen 3 en 8 aug.

Ik ben niet zo van het testen... Heb er bij Eva al tè veel gedaan. Ik wacht dus in ieder geval tot 8 aug.

Jij denkt dus innesteling? Hoe verklaar je de duizeligheid? Hoort dat daarbij? Ik heb bij Eva ook bruinverlies gehad...
    Het blijft afwachten.... Ik duim voor je:)

14. sermar84

sermar84 Lid

Jul 22, 2013
    99
    0
    0
    Ach zo vervelend voor je... :(

Ik heb echt geen idee. Allemaal zo raar. Bruinverlies begon op 23juli ongeveer een week na me eisprong, maar ik vind dat t nu wel lang duurt. Wat kan een lijf toch ingewikkeld zijn. :(

Duizeligheid kan ook zoveel zijn, mischien stress ik teveel hierover ik weet t allemaal niet meer. Ik hoop natuurlijk dat ik alsnog positief test. En als ik toch nog ongie wordt ben ik in ieder geval niet meer in twijfel.

Ondanks jou "geklutst" ei hoop ik toch op positief nieuws voor jou! We gaan extra duimen draaien...
    Voorlopig test ik ook niet meer.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Spannend meiden!!! Zo moeilijk om jezelf niet gek te maken! Ik wad er eerst heel relaxed onder maar vorige keer een mk gehad en nu kan ik nergens anders meer aan denken! Word er gek van! 5 aug pas nod dus moet nog even wachten

zwangie wat zei je schoonvader? :)

Sermar, miss over paar dagen weer proberen?

16. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Mijn schoonpapa zei niks :( en ook een goede vriend met tentakels zei niks :( Schoonmama had ik veel vragen willen stellen,zij is nl kraamhulp geweest. Als een overactievehond die dolgraag wil blaffen, zat ik op mijn stoeltje. Eigenlijk valt er ook niks te vertellen... Nou had ik wel bijna mijn shirt uitgetrokken en iedereen mijn tepels willen showen. Er zitten namelijk witte puntjes op en ik hoor graag de bevestiging dat een ander het ook ziet. Gelulkig wist ik mijzelf in te houden.
    Vanochtend getest,maar deze was negatief... Maar goed ik zit dan ook 7 dagen voor NOD.

Denk aan jullie!

17. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @test, je kon het dus niet laten hè? Hup, terug op je strafbankje;)

@tijdstip, So! Mooie tijd om te posten...

Knap balen dat ze niets zeiden... Misschien als t toch zo blijkt te zijn dat ze dan nog met terugwerkende kracht reageren. *ik dacht al iets te voelen op zijn verjaardag laatst*

7 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg hoor. En had je die testen niet in het schap laten liggen? :p

Geduld is een schone zaak

18. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Aaarghhh! Duivels zijn gisteravond ongewenst op bezoek gekomen! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoe is t met jullie dames?

19. Mandyx

Mandyx Bekend lid

Jun 23, 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    kan niet wachten hahah! morgen testen.. balen van je duivels bollen

hier bij vlagen misselijk, wat sterker word!
    borsten lijken me groter/opgezet en halverwege de maand heel veel gerommel in de buik gehad.. we zullen zien:)

20. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Spannend Mandy!:)
    Balen Bollen :x

Share This Page