Langzaam gek....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangnie, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Spannend allemaal!

Zwangnie, ik geloof dat ik ongeveer gelijk met jou kan testen. 7 dagen voor nod is inderdaad nog erg vroeg :) ik hoop het voor je!!

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @bollen
    Vervelend dat je ongi bent geworden. :(

@Mandy
    Spannend! Wanneer is je NOD?

@hier
    Gisteren avond bij een verjaardag van een vriendin geweest die tevens ook zwanger is. Een andere vriendin vertelde me dat ze aan me zag dat ik zwanger ben. :) Heel vaag. :$ Uiteraard hoop ik dat ze gelijk heeft, maar ik vraag me af of dat een week na ovulatie al te zien is aan mensen. :( Is mij nooit gelukt om het snel bij mensen te zien. Ach, we zullen het meemaken volgende week zondag. ;)

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    @Katharina Owwww spannend is het he? Maar ik vermoed dat ik er voor mijn NOD ook nog wel wat testen ga verspillen ;)
    Houdt jij het een beetje vol?

Oja het tijdstip van posten afgelopen nacht,dat kwam door een feestje. Die ik nuchter heb doorstaan :)

4. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    2aug mrcd jij ook in die buurt toch?

5. sermar84

sermar84 Lid

22 jul 2013
    99
    0
    0
    Hallo dames,

Helaas ook hier de duivels losgebroken vanmorgen :(

@Bollen wat jammer, hopelijk deze ronde beter!!

@Zwangnie de manier hoe jij alles verwoord he, prachtig ik heb er zo om gelachen. Laat ons weten als je weer heb getest he ;)

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hahah zwangie prachtig! Ik vraag honderd keer per dag of mn borsten gegroeid zijn...

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Same here! Wil alleen maar over zwanger worden praten En niemand die mij kan begrijpen om mee te praten.. word er gek van. Moet over 7 dagen ongesteld worden en heb sinds gisteren pijn in mn liezen (nu wat minder) en paar druppeltjes bloedverlies gehad.. heb nu minder klachten en geen spotting meer. Wil graag weten of t een innestelling is!!! Word echt gek van t wachten grrr

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ja, ik een dagje later op 3 augustus. ;)

@hier
    Even een ego bericht! :p
    Vanmiddag met een vriendin naar de stad geweest, was gezellig, maar wederom iets raars meegemaakt. Gisteren was er dus al een vriendin die zei dat ik zwanger ben (die weet wel dat we ermee bezig zijn, maar zegt dat soort dingen nooit). Vandaag heb ik mijn vriendin opgehaald en teruggebracht bij haar schoonfamilie. Bij het terugbrengen vroeg haar schoonzus opeens of ze me iets mocht vragen, de vraag was of ik zwanger ben!? Dus ik "euhm, dat weet ik nog niet". Nou zegt ze, ik denk van wel. Blijkt dat de halve schoonfamilie van mijn vriendin het er dus al over had gehad (toen wij aan het shoppen waren) en dat haar schoonmoeder het altijd vet snel ziet. Ook bij mijn vriendin en haar schoonzus zag zij het al na 1 week (week na eisprong). Deze mensen wisten niet dat wij bezig waren en kennen mij niet heel goed. Ik zie ze twee keer per jaar op de verjaardag van mijn vriendin en op de verjaardag van haar vriend. Dit maakt me wel zenuwachtig hoor... Zal het dan toch!? :( Ik wil me er niet te veel mee bezig houden, maar dit maakt het er niet makkelijker op. ;)

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oow dat zou mij zo hoopvol maken! !! Mag ik die waarzegsters ook even lenen?? ;)

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het maakt je zeker hoopvol, maar des te meer teleurgesteld als het toch niet zo blijkt te zijn. Ik ben denk ik bang voor die teleurstelling, omdat (vooral haar schoonmoeder) het al bij heel veel mensen heeft gezien zonder dat ze het zelf al wisten. Zo ook bij mijn vriendin en bij haar eigen dochter die dat beiden beaamden. :$ In maart (dan is mijn vriendin jarig) heb ik ze nog gezien (toen waren we ook al bezig) en hebben ze er geen woord over gezegd. De schoonmoeder van mijn vriendin zei dat ze het in me gezicht zag, ik straalde op een bepaalde manier ofzo. ;) Spanning!!!

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Dat snap ik wel ja, bang voor de teleurstelling. De vriendin van mn vader zag het bij mij ook in mn gezicht toen ik zwanger was van mn zoontje, ddus kan goed hoor!
    Vorige maand wist ik het zelf zodra ik het was, nog ver voor nod. Maar dat werd helaas een mk na een aantal weken. Nu voel ik niet echt iets maar ben vooral ook bang voor de teleurstelling.

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik vind het heel apart dat mensen het al zo vroeg kunnen zien. Ik heb afgelopen week sowieso een apart gevoel gehad, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden, dus probeer er niet veel op te letten en te wachten tot NOD zodat ik kan testen. :p

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Geduld is een schone zaak, maar wel heeeeeel moeilijk op te brengen :D

14. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Onmogelijk...:D

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hmm test negatief! Maar ben nog vroeg 2 aug nod.. Blijf wel misselijk en borsten zijn anders. Dat word testen op de camping:) spannend!

Ga nu de volksverhuizing voorbereiden, vanacht vertrekken!

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Veel plezier op vakantie en succes met testen! !

17. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Goedemorgen dames! Hoe is het bij jullie?

Vanochtend maar even de doktersassistente gebeld voor een receptje voor mijn schimmelinfectie. Wat een lief mens! Ik vertelde haar in onzekerheid te zitten over wel/niet zwanger. Vertelde dat ik dacht de innesteling te hebben gevoeld,maar al mijn symptomen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Direct erachter aan gezegd sorry dat u dit allemaal vertel,want meestal hebben ze haast... Maar nee hoor geloof dat ze Miep Paniek wel gezellig vond. Ze begon mij te vertellen dat het niets hoefde te betekenen. Ze vertelde mij goed naar de signalen van mijn lichaam te luisteren...Mevr. kletste lekker door en vertelde mij toch echt vooral 's ochtends te testen. Zij geeft aan dat er vaak in de middag te weinig hormonen in de urine zit om te meten.

Nu zei gezegd heb dat ik naar mijn lichaam moet luisteren en zelf heel goed weet wat ik voel,ben ik toch een beetje bangig geworden. Een kleine week na mijn eisprong deed mijn lichaam echt anders aan. Na de nacht van vrijdag op zaterdag is dat volledig weg :( Mijn gevoel zegt dat het proces wel in gang is gezet,maar het eventuele vruchtje niet is blijven zitten :( Dat zou dan betekenen dat ik 2 augustus gewoon ongesteld wordt... Helaas.

Nu de boel van onder weer fiksen en klaar maken voor ronde 7...

Ik laat het jullie weten als ik ineens positief test of ongi word.

18. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Het vervelende is dat je het zo mis kunt hebben wat betreft je gevoel én je lichaam. Je leest vaak dat meiden er van overtuigd waren hun menstruatie te krijgen en vervolgens zwanger bleken, of andersom!

Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die echt correct aan denken te voelen (zo vroeg al) dat ze zwanger zijn. Dus geef de moed niet op!
    Ik probeer het zelf van me af te zetten (luktnie hihi). Ik heb PMS klachten en pijnlijke borsten worden minder. Ik heb ook het idee dat ik al weet hoe laat het is, teleurgesteld zal zijn en weer 'overnieuw' moet beginnen. Ik weet hoe vervelend het is :(. Maar het hóeft niet 100% zeker te zijn.... Aaaarg!

19. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @zwangnie, zwanger worden blijft ook echt een kwestie van afwachten.... Pas bij een posi test is t echt zo. En onzekerheid, pfff, dat is het lastigst van alles! Desondanks zegt niets voelen ook niets! Toen ik zwanger was voelde ik helemaal niets, ook niet in het 'voortraject'. En idd! Houd ons op de hoogte:)

@mandy, fijne vakantie!

@hier, mijn temp steeg vanmorgen als een wolkenkrabber...:$ Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van. Ik blijf dus rustig en gedwee op mijn bankie wachten en ga er vanuit dat t niets wordt zodat de teleurstelling mee valt... ;)

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @zwangnie
    Ik duim voor je, hopelijk een positieve test einde van de week. :)

@mandy
    Is inderdaad nog wat vroeg. Lekker op vakantie en over een klein weekje (dag na NOD) nog eens testen. Wel lekker genieten op vakantie. :)

@hier
    Net een veeg bloed op wc papiertje na het plassen. Het viel me ook al op dat ik buikkramp had in mijn onderbuik, maar wilde me er niet te veel mee bezig houden... Vind het nu wel heel spannend worden (zeker na die rare dingen van het weekend), want dit kan een innestelingsbloeding zijn. NOD is 3 augustus... ;) De spanning! :) Ik begin hier nu toch ook een beetje paniekerig te worden, had dat nooit van mezelf gedacht... :$

Deel Deze Pagina