Langzaam gek....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangnie, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid is echt vreselijk! Ik ben "blij" dat ik nu ongi ben en weet waar ik aan toe ben! Hoe gaan jullie mannen er mee om? Merken jullie ook dat hij nuchterder is?

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Mn vriend wordt helemaal gek van mij! Snap ik wel aangezien ik elk uur wel vraag "denk je dat ik zwanger ben? " "heb ik grotere borsten??" "Ben ik emotioneel? " als irritant zijn een teken van zwangerschap is dan ben ik het zeker hahaha

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Hahahaha hier echt precies hetzelfde!!

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Mijn vriend is ongelooflijk lief maar op dit gebied, met de behoeften die ik met jullie hier wel kan delen, zo empatisch als een kurk...

Hij begrijpt niet dat ik niet rustig af kan wachten, want als je ongesteld wordt, dan ben je 'gewoon' niet zwanger en proberen we t de volgende ronde nog een keer instelling;)

Heeeeel reeel/rationeel wat ergens voor deze stressikwilzograagzwangerwordenboes wel goed is;)

DUS... Ja! Ook hij is een stuk nuchterder dan ik:D

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja idd de "het oefenen is toch ook al leuk" man. NEE ik wil verdorie resultaten!!! :D

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Heel erg herkenbaar hoor. ;)

7. Faiye

Faiye Lid

25 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend zegt al een week "Nou, als je niet zwanger bent moet je naar de dokter" :D
    Chagrijnig, moe, buikpijn, oh en had ik al gezegd dat k chagrijnig ben?

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hmm net wat bloedverlies. .. hopelijk innesteling! !!

9. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Bailey!

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Heel herkenbaar. Ik (en mijn vriend ook) werd de eerste maand gek van mezelf. Bij ieder buikkrampje, gevoelige borsten etc etc stond ik te stuiteren: misschien ben ik wel zwanger.
    Gelukkig is dat de afgelopen weken minder... alhoewel de hoop op zwangerschap net zo groot is.
    Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dat ook. Totdat ik op een gegeven moment er helemaal klaar mee was. Ik had toen geen testen meer gekocht en de boel de boel gelaten. Met als gevolg dat ik pas na 9 weken zwangerschap te weten kwam dat ik zwanger was (ik had toen een vreemde cyclus, vandaar dat ik zo lang gewacht had).

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Als chagrijnigheid een zwangerschapssymptoom was,dan had ik vanmiddag wel positief getest.... Met een uiterst vroege test 3 dagen voor NOD getest en er was geen extra streepje te zien. Ik heb er naar gestaard, in het zonlicht gekeken,voor een lamp gehouden en uiteindelijk gesloopt! Effect was nul komma nul :(
    Ik heb mezelf beloofd niet nogmaals er zo hysterisch in te duiken. Maandag is mijn eigen huisarts er weer en ga haar vragen mijn bloedwaardes te prikken. Bwn benieuwd naar mijn hormoon verhoudingen.

Iemand nog goed nieuws?

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Balen zwangnie. Hopelijk te vroeg getest...

@hier
    Vandaag minder met alles bezig geweest dan verwacht. Net thuis van een gezellig etentje bij mijn collega. :) Vanmiddag wat beige kleurig slijm in mijn ondergoed, iemand hier ervaring mee? Nu slapen en hopelijk morgen de testdrang weten te weerstaan. :p

13. Faiye

Faiye Lid

25 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah balen :(
    Ik zie het niet als symptoom, meer als gevolg van phpd (pijntje hier pijntje daar). Ja ik ben al sinds vorige week misselijk bij vlagen, zeurende buik en gevoelige borsten, maar t kan net zo goed stress zijn. Eerst zien dan geloven.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hmmm volgens mij is mijn vermoedde innesteling gewoon een menstruatie die een week te vroeg is. Jammer!

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @Zwangnie, helemaal eens! Hier ook een posi test als dat soort buien erbij zouden horen.
    Ik heb mijn ei gevonden :)
    Kan er nu vanuit gaan dat zondag mijn NOD is...

Vriend is zaterdag jarig dus ik wacht tot dan... Heb ook eigenlijk een hekel aan te vroeg testen omdat het dan zo onzeker blijft.

@Bailey, hmmmm, toch geen innesteling?! Balen!

@ beige kleurige afscheiding: geeeeen idee!

16. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Nou, alleen dus dat mijn EI niet op wereldreis is...

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah gelukkig maar boesje!

Ik zit nu steeds op internet om op te zoeken of innesteling langer dan 1 dag kan duren. .. word gek van mezelf! !!

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoe lang heb je al last van bloedverlies en hoe veel is het?

Ik heb maandag een veegje roze met licht rood gehad en gister wat slijm wat er beige uit zag, kan door wat oud bloed komen. Verder geen bloedverlies meer gehad sinds maandag. :)

Vandaag wel iets langer kunnen slapen gelukkig, maar wederom voor de wekker wakker, heb ik anders nooit. Ik heb de testdrang weten te weerstaan vanmorgen. :p Ben trots op mezelf...
    Werd me net toch ineens een partij misselijk, stond te kokhalzen boven de wc. :$

En nu weer aan het werk. Ik probeer er niet al te veel aan te denken. ;)

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Bij mn zoontje had ik hetzelfde als jij mrcd, klinkt dus echt als innesteling!

Nu had ik gisteren een beetje verlies en vandaag ook weer. Afwachten maar.. :(

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Zolang het er niet uitstroomd zoals bij een menstruatie kan het een innesteling zijn. En zelfs bij veel bloed kan het, maar dat komt minder voor. Afwachten en testen wanneer het kan.

Het geeft me goede hoop dit te horen. Wat ben ik trouwens chagrijnig zeg, arme collega's... En dat terwijl ik vanmorgen erg vrolijk was. ;)

Deel Deze Pagina