Ik ben al flink afgebouwd met bv...ben nog niet 1x ongi geweest..nu wou ik ovu testjes gebruiken om te kijken of ik ovuleer. Heb ze nog nooit gebruikt, is deze positief?
Ik denk het wel. Test vanaf nu even twee keer per dag, misschien wordt de test nog duidelijker of gaat het afnemen... En gekke vraag, ben jd niet alweer zwanger? Dan kan je ook een pos ovulatietest hebben....
Nee hij is nog niet positief, hij moet nog iets donkerder, zou vanavond nog een keer weer testen, maar hij komt eraan!! duurt niet lang meer
Hij lijkt mij positief. Maar voor de zekerheid zou je nog even door kunnen testen om te kijken of dit echt je piek al is. Wel toevallig dat je begint met testen en al direct je ei vind! Je hebt geen verleden met PCO toch? Dan is dit waarschijnlijk toch echt je ei, ook al heb je geen vruchtbaar slijm. Misschien kan dat morgen nog wel komen.
Nou soms denk ik wel dat ik dat heb. Had altijd al hele onregelmatige cyclus...vatierend van 28-65 dagen....maar van mijn zoontje wel de eerste ronde zwanger geraakt. Maar denk omdat we de daad best wel vaak doen
Dit is mijn meest positieve test (gisterav 19.00u), vandaag was ie alweer lichter.. ik hem ook nog nooit donkerder gehad. Kan t zijn dat als ik tussendoor nog eens getest had, ik m wel donkerder zou kunnen krijgen?
Mijn ovulatie testen zijn nu wel weer minder vel van kleur. Zou die laatste ovutest op de foto met alle op een rij dan positief zijn geweest? Baal dat ik nog geen cyclus heb haha. Ik heb die dag erna wel geklust. Wanneer zou ik dan kunnen testen? 14 dagen erna toch?