Langzaam oplopende testen, en veel bloedverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasmientje14, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Jeetje Jasmijn wat een verhaal van jouw in je onderschrift heftig zeg, denk je nu zwanger te zijn?

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik mag hopen dat ie blijft zitten :) we zijn heel hoopvol, naja ik doe mijn best hoopvol te zijn! Vind het best eng.

3. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Hoelang ben je nu zwanger?

Ik heb net je hele topic gelezen... je had de bbz in de eileider dus. Dat schijnt het vaakst voor te komen. Maar hij kan dus ook op andere plekken voorkomen maar dat schijnt zelden ? te gebeuren ik kan er ook amper wat over vinden op inet.. kwa wat je dan voor symptonen hebt. Waar kwam bij jouw het bloed vandaan toen je zwanger was en het zat in je eileider?

4. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Ik las net dit:
    • tubair; hierbij is de bevruchte eicel ingenesteld in de eileider (98%)
      • ampullair; innesteling in het bovenste breedste deel van de eileider (80%)
      • isthmisch; innesteling in het smalle gedeelte van van de eileider (12%)
      • interstitieel; innesteling aan het onderste deel aan het begin van de eileider (2%)
      • fimbrieel; innesteling in de fimbrae (uiteinden) van de eileiders (5%)
    • abdominaal; hierbij vond de innesteling plaats in de buikholte (1,4%)
    • ovarieel; hierbij is de bevruchte eicel ingenesteld in de eierstok (0,2%)
    • cervicaal; hierbij zijn de cellen ingenesteld in de baarmoederhals (0,2%)

5. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Nu 3 weken en 2 dagen, maar mijn cryo was al wat ouder dus zal iets meer zijn denk ik?! Weet niet hoe dat werkt.

Geen idee waar dat bloed toen vandaan kwam, weet wel dat ik binnenin ook bloedde en dat het niet langer had moeten duren.

Had toen telkens bij het afvegen bruin. Jij hebt vrij veel verlies hea?! Als ik dat goed begreep!

6. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lees net in mn eigen bericht van toen dat ik WEL veel bloedverlies had. Lees mn eigen dingen niet graag terug, maar toch even gedaan.

Laat je goed in de gaten houden en mocht je ongerust zijn of je niet goed voelen, bel gewoon!

7. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Ja ik heb gelukkig geen eileiders meer en de andere plekken schijnt zelden voor te komen . Maandag moet ziekenhuis bellen om de uitslag door regelen. Ik heb 24 juni de tp gehad van een 2 daags 4 cellig embryo .... als de test nog positief is en bloed er wel of niet is zullen ze me denk wel bloed laten afnemen ,meestal valt er nog niks te zien

Hoe oud was je embryo? En wanneer had je tp

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat klopt dus niet.
    Vaker zie je juist laag hcg, echter wat het meest kenmerkend is is het niet goed oplopen van het hcg.
    Dus geen verdubbeling in de tijd dat het moet.

Het beurse gevoel in mijn buik heb ik beide keren gehad.
    Ook bloede ik niet de hele tijd, zo een paar uur niets en dan juist weer veel.
    Testen liepen gewoon op maar bloed onderzoek wees dus wat anders uit.
    1e keer heeft het lang geduurd voordat ze het vonden, 2e keer sneller omdat ze de bloed doorstroming in mijn eileider via een echo in beeld brachten.
    Daar zagen ze dus dat er een doorstroming was naar het vruchtje.

9. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Ok maar las net ook verhalen van direct extreem hoge hcg waarde ...
    Maar kan dus ook met lage waarden ja zal wel bij iedereen verschillend zijn.
    Ik heb mijn beide eileiders niet meer dus daar kan het vruchtje niet inzitten.

Ik teste positief en kreeg toen bloed op de ongesteldheid dag ( ik heb ivf terugplaatsing gehad ) nu dus 3 dagen bloed . Stopt niet lijkt net een menstruatie .
    Maandag even bellen voor de uitslag en als hij dan positief is hoor ik wel wat te doen en kijken of t bloed er maandag nog is. Morgen nog even testen

10. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Klinkt me bekend in de oren, niet goed oplopend hcg!

11. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Yasmientje14 hoe is het met je? Mijn bloeding is er nog en erger dan egen normale menstruatie het stroomt soms echt en nu ook stolsels .
    Heb nu ook weer de krampen terug .
    Test gedaan vandaag die nagenoeg t zelfde misschien iets lichter.

Weet iemand hoelang hcg in je lijf kan blijven bij zo'n vroege miskraam waar Ik maaar vanuit ga . Zit op 4+2. Wk( middels ivf )

12. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Heh wat naar!
    Sterkte.

Volgens mij gaat het elke 48u door de helft omdat je lichaam het afbreekt. Maar pin me er niet op vast.

Dikke knuffel!

13. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hey lieve meiden,

Net een echo gehad, en er is een vruchtje te zien, ze keek letterlijk 2 seconden. Ze had haast en aan mijn hcg kon ze uitmaken dat het in orde was... ik zou rond 4.5 zwangerschap moeten zitten maar kwam er net achter dat ik eigenlijk al 6.2 weken zwanger had moeten zijn.. laatste eerste ongesteldheidsdag was namelijk 25 mei... ze zei dan heb je een late eisprong gehad... heel raar..

In ieder geval durven we nog niet te juichen al is er in ieder geval 100%zeker een zwangerschap en in mijn baarmoeder. Echter heb ik nog steeds van die venijnige steken... ze had het erg druk en was we hebben het vruchtje letterlijk halve minuut gezien of nog minder. Ook zat er vocht om het vruchtje, ze gaf aan dat dit kon komen door de bloeding... maar laat mijn bloeding nou juist net al 2 dagen gestopt zijn... vreemd. Ook mijn eileider controleerde ze niet meer, terwijl ik deze pijn echt niet herken. Ik ben zoals jullie lezen dus toch nog een beetje bang maar mijn man zegt dat ik positief moet blijven denken, dus nu even lekker wat slapen en morgen weer positiviteit!!

@Butterfly36 , wanneer heb je voor het laatst getest? Deel ze anders hier met datum dan vergelijk ik ze met die van mij, ik heb elke ochtend en avond getest.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Je hebt toch enkel 1x sex gehad ? Dus langer kan dan echt niet.

Waarschijnlijk dus late eisprong.
    Ook op pijn en steken moet je niet persee bang zijn. Het groeit daar enorm van binnen, alles schuift en maakt plaatst. Je kan eigenlijk niet eens zeker weten of het baarmoeder is of darmen. Laten we hopen dat het vocht door je lichaam wordt opgenomen verder

15. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    hey, ja dat klopt wel dus dan ga ik uit van die dag als conceptiedatum en zou ik rond 5.3 zitten weelkje minder dan klopt hcg en echo weer wel..

ja ik ben meerdere keren zwanger geweest maar dit herken ik niet, ook de bloeding niet.. gek he... elke zwanrschap evht uniek. bedankt voor je geruststellende worden!

16. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Die steken had ik vandaag ook, snap je ongerustheid! Toch geloof ik er wel in hoor, ik duim voor je!

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik breek even in. Ik heb net een miskraam gehad ook in mijn eerste ivf poging, verse terugplaatsing. Dit is inmiddels 2 week geleden maar test nog steeds licht positief. Dat kan dus nog wel even duren voordat alle hcg uit je lijf is. Hoop natuurlijk voor je dat er toch een klein wondertje gebeurt en het toch blijft zitten. Veel sterkte!

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik snap het niet helemaal. Het kan wel kloppen dat je idd korter zwanger bent of niet? Of is dat gewoon onmogelijk?

Wat jammer zeg dat ze zo kort keek.

19. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    hey @Pitahaya , met mijn laatste ongesteldheidsdag en keurige cyclus van 28 dagen is het erg gek dat ik opeens een weekje achterloop.. maar.. ik heb die maand maar 1 keer gemeemschap gehad in de week na de vruchtbare periode. dan zou het dus prima kloppen dat ik 5.3 weken zwanger ben, past dan ook bij mijn hcg en de echo. en.... degene die hier sprak over pseudome struatie zou dan ook heel goed kunnen omdat ik dan te weinig hcg had in mijn lichaam op moment van NOD om signaal te geven naar mijn baarmoeder om niet te menstrueren... zoals je leest veel gedenk en gepuzzel maar heel voorzichtig blij...

20. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83

Deel Deze Pagina