Nieuw in mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ciske, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciske

Ciske Lid

21 nov 2006
    85
    0
    0
    Nu iets meer dan een jaar bezig om zwanger te worden. Man heeft slecht zaad. Paar weken geleden voor eerste keer naar gyn geweest en vanaf volgende cyclus starten we met IUI. Nu zijn mijn cyclussen steeds onregelmatiger aan het worden. Mijn vraag is dus of ik dan medicatie zal moeten nemen of niet? Iemand een antwoord hierop?
    Alvast merciekes!

2. hi ciske

wij zijn ook bezig met IUI en omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb spuit ik hormonen. spannend dat je met IUI gaat beginnen!
    liefs

3. oh ik zie je cyclus dagen trouwens onder staan, ik denk dat het onregelmatige wel mee valt. tenminste, bij mij verschilt het tussen de 28 en de 50 dagen. ik weet niet of dit zo onregelmatig is dat ze hier iets aan doen! succes!

4. Ciske

Ciske Lid

21 nov 2006
    85
    0
    0
    Ja, spannend dat we eraan gaan beginnen. Ik hoop dat we snel zwanger kunnen worden op die manier.
    Ik hoop dat ik geen hormonen nodig zal hebben, zie daar toch tegenop zene. Maar als het in mijn eigen cyclus gedaan zal worden, zal ik dan toch heel veel naar gyn moeten om mijn eisprong niet te missen, niet? Of hoe gaat dat dan?
    Bijna NOD voor jou hé. Ik duim voor jullie dat het positief mag zijn!

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wij deden 2 pogingen zonder hormonen, dat was wel prettig maar dat doet geloof ik niet ieder ziekenhuis op dezelfde manier. Ik wens je in ieder geval heel veel succes!

6. nou ik spuit hormonen maar je met toch regelmatig naar de gyn (met of zonder hormonen) zodat ze kunnen kijken(als je geen hormonen spuit:) of alles goed gaat op de natuurlijk manier of (als je wel hormonen spuit) of je geen last krijgt van overstimulatie (dat er teveel eitjes rijpen).
    bij mijn loopt een cyclus bijv. zo:

dag 1 gyn. inwendige echo
    dag 8 gyn. inwendige echo
    dag 11 gyn. inwendige echo
    dag 13 gyn. inwendige echo
    dag 14 gyn. inwendige echo (s'avonds prechnyl spuiten)
    dag 16 s'ochtends IUI
    dag 30. testdag!

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Ciske,

Ik laat hier snel even een berichtje achter... ik begin volgende cyclus ook met mijn eerste IUI. Bij mij wordt het zonder hormonen (raar dat ze daar bij jou nog niets over gezegd hebben) en ik moet pas op dag 12 voor de eerste keer naar het ziekenhuis voor een echo... moet er wel bij zeggen dat ik een super regelmatige cyclus heb (28 dagen op de kop) en ze er dus van uit gaan dat ze exact kunnen bepalen wanneer mijn ei valt.

Zoals je wel zal kunnen lezen verschilt de procedure dus van ziekenhuis tot ziekenhuis dus ik zou gewoon eens bellen naar je gyn (of ziekenhuis) om te weten hoe ze daar te werk gaan.

Alvast veel succes!

Deel Deze Pagina