langzaam

Discussie in 'Prematuur' gestart door lunap, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hey dames,

Niet dat verder mij grote zorgen maak maar het is wel fijn om het even te delen.

Nathan is geboren met 34 weken en is vandaag 10 maanden :)
    Maar hij kan alleen maar rollen en verder nog nier zoveel. Hij maakt ook nog geen aanstal om te tijgerin,zitten enz

Zelf waren mijn man en ik ook laat als baby's maar toch vind ik lastig om het helemaal los te laten want de is toch een hele kleine angst dat hij iets over heb gehouden van zijn vroeg geboorte.

Hebben jullie ook wel eens die angst?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    10 maanden gecorrigeerd dus! Ga anders eens naar een kinderfysiotherapeut voor de zekerheid

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Snap je onrust!

Maar je kan ook met hem proberen te stimuleren om de aanstalten te maken (net als rollen bv)

Om je gerust te stellen me dochter was 41+9 en die was met rollen super snel en ontwikkeling ook in stoel zitten woordjes en staan en langs tafel lopen

maar ze heeft nooit getijgerd ze ging als dolfijn kamer door en net voordat ze 1 werd ging ze kruipen en maand later liep ze helemaal los
    pas na het lopen 13mnd ging ze pas zelfstandig zitten

elk kindje doet het op zijn eigen tempo

me zoontje is prematuur 6wkn te vroeg rollem van buik na rug geen probleem andersom kan die nog niet
    daarintegen loopt die tot heden verder ongecorrigeerd net als een ander 5maanden oude baby
    Alleen daarin tegen loopt hij achter met groei

denk dat het meevalt bij je zoontje en anders idd effe bij fysio informeren

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja wel heel erg gehad, jongste rolde pas om met 13 maanden. Ik vond het fijn dat de fysio bij ons meekeek, de kinderarts ook regelmatig.

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Dan maak je een topic, gaat meneer opeens beetje achterwaarts schuiven!!! Zo trots! Zal eens bellen met een fysio voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina