Hey dames, Niet dat verder mij grote zorgen maak maar het is wel fijn om het even te delen. Nathan is geboren met 34 weken en is vandaag 10 maanden Maar hij kan alleen maar rollen en verder nog nier zoveel. Hij maakt ook nog geen aanstal om te tijgerin,zitten enz Zelf waren mijn man en ik ook laat als baby's maar toch vind ik lastig om het helemaal los te laten want de is toch een hele kleine angst dat hij iets over heb gehouden van zijn vroeg geboorte. Hebben jullie ook wel eens die angst?
Snap je onrust! Maar je kan ook met hem proberen te stimuleren om de aanstalten te maken (net als rollen bv) Om je gerust te stellen me dochter was 41+9 en die was met rollen super snel en ontwikkeling ook in stoel zitten woordjes en staan en langs tafel lopen maar ze heeft nooit getijgerd ze ging als dolfijn kamer door en net voordat ze 1 werd ging ze kruipen en maand later liep ze helemaal los pas na het lopen 13mnd ging ze pas zelfstandig zitten elk kindje doet het op zijn eigen tempo me zoontje is prematuur 6wkn te vroeg rollem van buik na rug geen probleem andersom kan die nog niet daarintegen loopt die tot heden verder ongecorrigeerd net als een ander 5maanden oude baby Alleen daarin tegen loopt hij achter met groei denk dat het meevalt bij je zoontje en anders idd effe bij fysio informeren
ja wel heel erg gehad, jongste rolde pas om met 13 maanden. Ik vond het fijn dat de fysio bij ons meekeek, de kinderarts ook regelmatig.
Dan maak je een topic, gaat meneer opeens beetje achterwaarts schuiven!!! Zo trots! Zal eens bellen met een fysio voor de zekerheid.