Vanmorgen heeft mijn dochter weer haar inentingen gekregen. Nu ben ik keurig haar temp aan het checken, ivm eventuele verhoging. Maar haar temp is juist erg laag, heb een paar keer gemeten en schommelt tussen de 35,4 en 35,7. (Digi thermometer van Trekpleister, zo een die binnen een paar seconden al klaar is) Ze voelde net ook koel aan, had zelfs kippenvel tijdens verschonen, terwijl ik een mouwloos shirtje aanhad en het echt niet koud is op die kamer. Kan me vaag herinneren dat ze dit met 16 weken ook had, na dezelfde vaccinaties. Kan er verder niks over vinden, alleen over ondertemp na een periode van koorts. Dit heeft ze niet gehad. Ze heeft wel een rottige nacht achter de rug, snotjeverkouden... Kon haar net maar met moeite op bed leggen, zo overstuur was ze terwijl ze overduidelijk moe was. Rotvaccinatie!
Ik weet niet of het vaker voor komt,hier eerder verhoging met prikken. Lekker warm aankleden,heeft ze nu nodig en eventueel even aangeven bij het CB. En misschien voor de volgende keer alleen prikken als ze helemaal gezond is zodat ze er beter tegen kan.
Haar lichaam is hard aan het vechten tegen de bacterie die ze heeft binnen gekregen via de vaccinatie. Dus ze heeft minder energie voor haar temperatuur zo denk Ik tenminste.
Ff lekker lange mouw Romper, shirt en warme broek aan doen... Het is nog geen onder temperatuur, maar hou het wel goed in de gaten
Gewoon even wat warmer aankleden, lekker laten slapen en stoppen met temperaturen zo maak je jezelf alleen maar gek.
Thanks, inmiddels is de temp gestegen naar 37,7. Ze ligt lekker tegen me aan te slapen. Volgende keer wacht ik inderdaad met inenten als ze zo verkouden is.
Thanks, inmiddels is de temp gestegen naar 37,7. Ze ligt lekker tegen me aan te slapen. Volgende keer wacht ik inderdaad met inenten als ze zo verkouden is.
Ze ligt nu te slapen, maar haar temp is flink gestegen naar 39,4. Voel me nu echt slecht dat ik het niet uitgesteld hebt door die verkoudheid.
Ach arm meisje. Voel je niet schuldig hoor. Jij hebt gewoon gedaan wat je het beste leek en wat ook gezegd wordt op het CB. Namelijk dat je gewoon kunt vaccineren als een kindje verkouden is. Mocht het nog een keer voorkomen dan gewoon weigeren, komt dan later wel weer. Knuffel haar maar extra veel