langzame drinkster

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door music4life, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

onze dochter drinkt volgens mij veel te langzaal ze doet er soms langer dan een half uur over,, we hebben 3 flesjes en verschillende spenen al geprobeerd,,,de avent met de s speen,,123 speen,,difirax s fles kleine speen ,en de bibi fles met s speen en 123 speen en allemaal gaat het langzaam hoe zou dit toch komen ? hoe lang mag ze erover doen?
    ook vooral sochtends laat ze 40 cc over,en moet ik echt heel erg stimuleren om het erin te krijgen,,met als gevolg nog langer bezig,,,hebben jullie mischien al wat tips,,di ga ik naar het buro met haar

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Zou niet gaan dwingen om dr fles leeg te drinken, als ze vol zit zit ze vol.
    Esmee liet ook wel is wat staan en die dronk ook niet zo snel, als ze is een keer snel dronk kwam de hele fles er zowat weer uit.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    'Ze' zeggen dat de fles binnen 15 á 20 minuten leeg zou moeten zijn, maar ik heb ook vaak zat langer dan een half uur gezeten hoor. Verder zou ik me ook niet al te veel zorgen maken dat ze een deel van haar flesje laat staan, ze heeft er ws. gewoon genoeg aan. M'n zoontje laat ook gerust 40 á 60 cc staan, zowel 's morgens, als overdag of 's avonds, maar hij groeit nog steeds hardstikke goed.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    20 min. is idd de standaardtijd ervoor. Maar ja, de een is gewoon langzamer en de ander sneller. Als je al diverse spenen hebt geprobeerd dan zal ze gewoon een langzame drinker zijn wellicht.
    Wat je wel nog kan proberen is om tussendoor te verschonen, zodat ze ff een iets langere pauze heeft en zich weer op kan laden met energie om goed te kunnen zuigen.
    En/of eventueel na 10 min. nog een keer aan te bieden. Dus in etappes laten drinken. Zo kan je ook proberen of ze idd genoeg heeft aan wat ze in eerste instantie opdrinkt of toch stiekem nog honger heeft.
    Deze tips kreeg ik op aanraden van het CB en hier werken ze goed. CB vertelde dat ze het vaker zien bij kleine en lichtere kindjes.

5. music4life

music4life Niet meer actief

hoi bedankt allemaal...ik zit nu weer aan de difrax s-fles en gaat goed,,,130cc gaat erin,maar ze komt om de 3 uur morgen heb ik een gesprek dus ik zal wel het 1 en ander horen,,,aleen sochtends drinkt ze niet alles op smiddags en savonds wel

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Fijn dat het beter gaat en ze bijna alles opdrinkt.

Deel Deze Pagina