zoontje na inenting 14 maanden helemaal van slag!??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel26, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo dames en mannen...
    Ik heb een vraagje... mijn zoontje van 14 maanden heeft zn prikken gehad vanmiddag(voorlopig de laatste tot zn 4e jaar)
    Normaal heeft hij daar geen last van...maar hij is vanmiddag ook gevallen van de bank, maar kan geen bult ontdekken!!
    Hij huilt de hele middag al en is suf... werd net ook weer krijsend wakker en is dan ontroostbaar! herkend iemand dit? op het cb zeiden ze dat ze pas na een dag of 5 last zouden krijgen...
    Nu weet ik dat alle kindjes anders reageren, maar vind dit wel heel zielig...
    Of zou het een combinatie kunnen zijn van vallen en prikken?
    Geef hem denk ik maar een paracetamol...
    Wat zijn jullie ervaringen?

groetjes!!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

pas na 1 week was er uitslag.
    Ik denk dat hij gewoon iets anders heef.
    Ik hoop voor je dat een paracetamol werkt.
    sterkte.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje heeft deze prikken maandag gehad en was de rest van de dag ook suffig, snel moe, huilerig, koortsig en ook weer een rare nacht gehad. Dus ja, ze kunnen er dezelfde dag last van krijgen.
    Ik heb hem gewoon een paracetamol gegeven, ook omdat hij koorts had.

Bij ons zeiden ze wel dat hij er last van kon krijgen. De MenC-prik binnen 24 uur en de BMR tussen de 5 en 7 dagen.
    Ik had eigenlijk stille hoop dat het mee zou vallen. Tot nog toe had hij niet gereageerd op de prikken. Deze ronde dus wel.

Dinsdag was mijn kereltje overigens weer helemaal de oude, dus hoop voor je dat je kleintje snel weer opknapt.

4. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ja idd!!de vorige prikken nooit last!geen pijn aan de benen niets...
    maar vind het nu zo zielig he..
    Morgen maar vanuit gaan dat ie de oude is!

5. adi

adi Niet meer actief

Vorige prikken zijn wel heeeel anders dan de BMR-prik die hij nu heeft gehad. Meeste kindjes hebben hier veel meer last van dan bij DTP-prikken.
    Houd hem goed in de gaten, als ie suf BLIJFT moet je dat wel even melden bij het cb. Mijn zoontje is 2 weken flink ziek geweest van deze prikken.

6. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    mijn dochter heeft de prikken afgelopen maandag gehad en ze was hangerig huilde om niets, en heeft ons 2 nachten wakker gehouden,

van de bmr prik kunnen ze tussen de 5 en de 10 dagen ziek worden.
    maar van de normale kunnen ze ook last hebben meestal zo'n 48 uur

Deel Deze Pagina