Langzame mannen! Grr

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyDaisy, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja dat is idd het voordeel van zelf je rijbewijs hebben, wat een vrijheid.

overigens heb ik daar geen last van want mijn vriend en ik gaan samen bed uit als sophie wakker is, dat is gelukkig rond 8/half9. ontbijten, aankleden en naar de stad, zodat we voor de middag weer thuis zijn. gelukkig roken we hier niet, zodat dat geen tijd kost.

op zondag gaan we er ook samen uit.

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mijn vriend is zaterdags meestal al rond 09.00 vertrokken en pas weer tegen 17.00 thuis, geen last van langzame mannen dus.
    We hebben eigenlijk alleen de zondag samen en dan zijn we altijd samen lekker lui en langzaam!

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier ook een langzame opstarter, terwijl ik zodra ik wakker ben al het halve huishouden gedaan heb. Maar goed ik ben niet afhankelijk van hem wb boodschappen doen. Ik doe trouwens de boodschappen altijd op vrijdag na mijn werk, op zaterdag vind ik het veel te druk in de winkel.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ik moet zeggen dat mijn vriend dat gelukkig niet heeft,hij is wel lui als ik dingen aan hem vraag maar als wij wegmoeten of hij moet iets doen met ons dan zorgt hij wel dat hij klaar staat voor ons.

Maar ik snap dat je je irriteert want dat heb ik ook als ik voor de 1000 keer moet vragen dat hij de pedaalemmer even leeg moet gooien en niet moet proppen:x

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier is het eerder andersom...
    Ik ben superlangzaam met opstaan en aankleden, ben dan ook echt een avondmens, dan leef ik helemaal op.
    s Ochtens en overdag komt er vaak weinig uit mijn handen, tegen de avond krijg ik meer gedaan.
    Vriend moet wel altijd per se roken voor we weg gaan en dat vind ik soms wel irritant zeker als we meer te doen hebben op die dag.

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik vraag me altijd af of er ook zoiets als middag mens bestaat. :p
    Ik begin eigenlijk pas los te komen zo tegen n uurtje of 1 half 2.... Of ik start gewoon heeeeeeeeeel langzaam op dat kan natuurlijk ook :)
    Behalve als er die dg vanalles op het programma staat. Dan word ik voor de wekker wakker en ga meteen aan de slag. Mn man niet die moet eerst even nieuws kijken, koppie thee, broodje... En dan gaat hij dingen doen waarvan ik zoiets heb "dat kan ook n ander keertje!"
    Bvb bomen en struiken in de tuin snoeien als er smiddags visite komt en er nog gestoft en gestofzuigt moet ;)

7. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Het is allemaal wel goed gekomen, alleen wat later dan ik had gewild.
    Ach ja, het is een heerlijk ventje, maar af en toe... ;)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai lady daisy

Nou gelukkig dat het allemaal goed is gekomen ;)

Ik snap helemaal wat je bedoeld,Mart is ook echt een lieve jongen maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken,maar dat zal hij ook wel bij mij hebben hahaha.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind 9 uur ook wel meevallen :) Mijn ex kwam voor 12 uur zijn bed niet uit, om gek van te worden. Manlief en ik staan iedere dag om 7 uur op :) Omdat zoonlief dan nou eenmaal wakker is ;) En we doen het eigenlijk altijd samen. Ik vind het wel lekker, want we hebben zo echt een heerlijke lange dag voor de boeg. Overigens hebben we beide een rijbewijs, maar we doen de boodschappen altijd samen. Vinden we gezellig...

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merijn.

Ik vind dat super dat jullie er beiden uit gaan,dat is hier dus niet zo,ik zei gisteren ook wil wel eens uitslapen dus jaimy werd om 6.50 wakker en Mart ging er uit ,maar om 7.30 hoorde ik hem boven en dan kan ik niet meer slapen ben er dus uitgegaan en Mart weet dan niet hoe vlug die terug moet naar zijn bed ;)

Ik doe trouwens de boodschappen altijd alleen op vrijdag dan is het een stukje rustiger als op zaterdag.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

9uur vind ik idd ook een mooie tijd. Wij gaan hier rond half 8 eruit (soms iets eerder, soms wat later ligt er maar net aan hoe laat Robyn wakker wordt), de een verschoont Robyn en de ander maakt het ontbijt. Ik kan tegenwoordig toch niet meer slapen als ik wakker ben.
    Boodschappen doe ik altijd op dinsdag als ik klaar ben met werken, als wij samen boodschappen gaan doen nemen we veel te veel mee nl.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai marijke

Nou dat heb ik dus voortaan ook he dat ik niet meer kan slapen als ik een maal wakker ben,echt gek vroeger had ik daar geen problemen mee ;)

13. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ha ha, ik ben toch al niet zo'n uitslaper, nu ook: zondagochtend 7uur wordt ik wakker, Vicky ligt te kraaien in haar bedje en even later is ze iets minder vrolijk, armpje hangt buitenboord en die kan ze nog niet naar binnen trekken, dus recht leggen speentje gegeven.
    Ik even rustig op het balkon roken, Brrr koud!
    Koffie gedronken, flesje klaargemaakt en Vicky verschoont en gevoed.
    Nu zijn ze beiden in diepe slaap en mama is weer eens klaarwakker! :)
    Ach ja, er zal heus wel eens een tijd komen dat ik wat langer kan slapen.... hoop ik.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lady daisy

Ja ik nu ook niet meer,als de kleintjes uit logeren zijn en ik ga laat naar bed ben ik nog vroeg wakker hoor,maar goed dan is het tegen 10 uur,maar jeetje ik lag voordat ik kindjes had gerust tot half 2 in bed ofzo te pitten.

Hier slaapt ook het hele huis,Noël is trouwens wel een echte uitslaper hoor die kan er wat van die ligt nog steeds te pitten met zijn vader en jaimt slapat nu ook al weer dik een uur,en ik kan wel terug gaan maar lig dan schaapjes te tellen ;-(

Deel Deze Pagina