Wie heeft er ervaring met deze kolf? Is hij prettig in gebruik? Is hij ook als handkolf te gebruiken toevallig? Maakt hij veel geluid? Zie afbeelding.
Ik heb hem kort gebruikt, 2 weken. Ik vond hem wel fijn, maar geen vergelijkingsmateriaal met andere kolven. Geluid Tsja wat is veel? Je hoort hem duidelijk pompen maar vond het niet hinderlijk! Hij is niet als handkolf te gebruiken, hij kan wel op batterijen trouwens! ( als je nog een zo goed als nieuwe 2dehandsje zoekt, of iemand weet ik heb er nog 1 met bon en garantie . )
Bedankt voor je reactie =). Qua geluid bedoel ik meer dat als je een kamertje voorbij loopt waar ik zit te kolven met de deur dicht dat je dan niet dat ding goed hoort pompen. Dus dat het geluid niet zo hard is, maar gewoon zachtjes.. Wat bedoel je met geen vergelijkingsmateriaal? Dat hij niet kan tippen aan andere kolven? Mag ik vragen waarom je hem zo kort gebruikt hebt dan als hij fijn is? Als je niet wilt antwoorden is ook prima hoor .
Nee dan hoor je hem niet Geen vergelijkingsmateriaal bedoel ik mee dat ik geen andere kolven heb gebruikt dus dat ik niet kan zeggen of er fijnere/betere zijn Ik heb hem gekocht omdat Sem ging weigeren met drinken en we niet wisten waarom, toen dacht ik nou dan kolf ik het toch af! Bleek ik nauwelijks melk te hebben dus ben ik gestopt met de borstvoeding
(@ nala01": ik wil niet lullig doen, maar de hoeveelheid die je kolft zegt niks over je productie....) Maar dat terzijde... En kolf is heel persoonlijk Ik zelf heb een handkolfje en ik heb in 10 min mijn portie bij elkaar gekolfd. Ik heb een elektrische gehad en daar kreeg ik niks mee gekolfd. Terwijl bij sommige vrouwen het dus weer helemaal andersom is. Als je het mij vraagt zweer ik dus bij een simpele handkolf terwijl andere weer zweren bij een electrische...
Laten we het zo zeggen, ik had duidelijk te weinig voor Sem, er is zelfs een lactatiekundige etc aan te pas gekomen (Woordkeuze aangepast )
Ik heb hem net en tot nu toe fijn apparaat. Ik vind de speen voor het flesje wel wat groot, ze verslikt zich wel eens dus ik ga tzt nog wel kijken naar iets anderd...
Nala010, bedankt voor je reactie! Klinkt dus als een degelijk en prettige kolf. En wat jammer trouwens dat het niet lukte met de borstvoeding.. Corry, ik weet dat elektrisch wel prima werkt bij mij. Heb een kolf moeten huren nu namelijk en die is ook elektrisch Ann77, je kunt toch gewoon een andere speen op de fles zetten? Of kan dat niet?
Hoi miranti, fijn dat je dat iig al weet! Mij had het een hoop kosten bespaart als ik het had geweten van te voren. Al denk ik dat als ik een goede electrische kolf had gehad ik na wat oefening wel zou kunnen kolven, maar ik heb nu eenmaal het geluk niet vaak te hoeven kolven. Ik weet wel dat mijn handkolfje mij nu goed bevalt (heb hem uit nood aan moeten schaffen om mijn melk in te dikken) Maar als ik het over zou moeten doen had ik me er meer in verdiept, toen was het gewoon kopen wat ik het snelste aan kon komen Maarja je weet pas welke kolf bij je past als je er ervaring mee en kunt vergelijken hebt dus het blijft moeilijk een goede kolf te kopen....
Oh dat is ook balen ja! Ik vind het inderdaad lastig. Ik ben namelijk op zoek naar een goedkopere, maar natuurlijk wel goed werkende elektrische kolf. Ik heb zelf een hele flessenset van avent staan dus ik dacht dat dan kan ik die ook mooi gebruiken. Verder wil ik niet dat hij teveel lawaai maakt. En er zijn er zoveel!! En met geen van allen heb je zelf ervaring natuurlijk, althans ik met een eerste kindje nog niet. En ook zoveel prijsverschil. En persoonlijk vind ik bijvoorbeeld even 300 euro neerleggen voor bijvoorbeeld een dubbele elektrische kolf echt veelste veel. Heb ik ook niet haha. En ik ga hem maar een paar maanden gebruiken, half jaar ofzo als het op het werk lukt te kolven. Geen jaar.