volgens de omgeving moeten ze met een jaar zowat kunnen fietsen. Pfffffff maar wij hebben ook een fysio aan huis gehad ivm vroeggeboorte 911 weken te vroeg). Dit gaf ons wel heel veel vertrouwen. Wij kregen ook heel veel uitleg en tips. we hebben nooit hoeven te oefenen. Wel heel veel buikliggen. Misschien is het voor jou wel heel prettig om contact op te nemen met een goede kinderfysio die aan huis komt
Hoi, Ik heb niet het hele topic gelezen hoor. Mijn dochter wordt over ruim 2 weken 1 jaar, maar doet hetzelfde op dit moment als die die van jou. Ik maak me echt nog geen zorgen!
Lieve lieve mensen, allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, er is plotseling een neefje van ons overleden. Dat zet mijn zorgen nu wel even in een heel ander daglicht. Ik zie nu ineens een moeder die haar kind is verloren en dat maakt mijn onzekerheden heel klein en niet zo belangrijk. Ik denk inderdaad wel dat ik niet negatief hoef te kijken naar een fysio, en heb met mezelf de afspraak dat ik het een paar weekjes rust geef (ook gezien de omstandigheden) en daarna een contact ga opnemen met de fysio. Baat het niet dan schaad het niet denk ik dan maar. Wel goed om te lezen dat er veel meer moeders zijn met ervaring hierin en dat ik niet de enige ben die ooit wat onzeker kan doen haha. En moeder instinct is het beste oordeel natuurlijk, dat is in ieder geval heeel vaak het geval. Bedankt!