Lansinoh (wolvet) vlek uit kleding

Discussion in 'De lounge' started by karnijn, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Hoi,

Iemand enig idee hoe je vlekken van lansinoh uit je kleding krijgt? Ik smeerde dit tegen tepelkloven, maar stond er niet bij stil dat het vetvlekken zou achterlaten. Nou zit ik bij een aantal t-shirts met van die gigantische vlekken op tepelhoogte ;)
    Heb er al dreft op gedaan, ac delicaat en vanish én een combinatie van de drie. Wel maar op 40°gewassen.

Kan ik het best warmer wassen of zijn er andere middeltjes? Ben niet echt een wasexpert...

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Probeer eens tandpasta. Das mijn wondermiddel tegen vetvlekken. Gewoon op de vlek smeren, ff goed in laten trekken/drogen en dan gewoon uitwassen.
    Succes!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had oude shirts aan voor de nacht, maar op 60 graden ging het er meteen uit.

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deppen met wasbenzine krijg ik vetvlekken er altijd uit. Had laatst jusvlekken in een goed shirt en dat had ik al gewassen en voorbehandeld met vanish maar alleen met wasbenzine ging het eruit.
    Gebruik ook lansinoh uit voorzorg, wel altijd met compressen maar toch maar extra uitkijken.

5. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Oh goede tips!
    Tandpasta is helemaal nieuw voor mij, maar ga ik zeker proberen.
    Wasbenzine ken ik niet. Wat is dat en waar haal ik dat? Als het me niet lukt was ik het op 60, met risico op gekrompen shirts...

Nog tips?

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wasbenzine staat in de supermarkt bij de schoonmaakazijn en ammonia

Share This Page