Aankomende donderdag word ik geopereerd aan 2cystes in mijn vagina. Nu wil ik wat boxers aanschaffen aangezien ik alleen maar strings heb en me dat niet zo lekker lijkt zitten naar de operatie . Waar kun je fijne en een beetje hoge boxershorts krijgen voor niet teveel geld aangezien ze daarna toch waarschijnlijk in de prullenbak zullen belanden.
Die van de action kruipen bij mij tussen me billen... Die van pieces (Only, Vero Moda) vind ik fijner.. Maar ik gebruik ze alleen maar om in te slapen.
Ík heb de hipster van de zeeman, zitten wat lager dan een boxer, maar heerlijk! Misschien zijn de boxers daar ook prima. Bij de zeeman de tip neem een maatje groter, ze vallen wat klein (zacht uitgedrukt)
Ja van de Zeeman zijn de hipsters heel fijn. Maar vallen idd klein. Voordeel van de Zeeman is dat het zeer goed betaalbaar is en in verhouding daarmee vind ik het altijd goede kwaliteit.
De zwangerschaphipsters van de H&M zitten heerlijk. Ook als je niet zwanger bent... Product Detail | H&M NL Succes met je operatie trouwens!