Zere neus en ogen als symptoom??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pinda83, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ik ben al bijna aan het eind van mijn zwangerschap, maar vraag me die hele 9 maanden al af: hoort een zere neus (binnenkant, dus ik denk de slijmvliezen) en brandende ogen ook bij de zwangerschapssymptomen? Ik had dit volgens mij zelfs al voordat ik mijn test deed, en ik heb het nu nog steeds. Het doet soms zelfs zo'n pijn dat ik door mijn mond adem, omdat het in mijn neus zo brand! Bizar! Of toch niet? Wie loopt er ook rond met een brandende neus en ogen?

Gr. Pinda83

2. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb dat mijn vorige zwangerschap ook 9 maanden lang gehad, ik heb ook 9 maanden lang bloedneuzen en overmatig niezen gehad toen.

het was ook meteen weg na de bevalling, echt vreemd!

mijn huisarts noemde het een zwangerschapsallergie, komt door je hormonen dat je dan ineens ergens allergisch voor kan zijn en dat het dan na je zwangerschap weer weggaat.

3. Kwek

Kwek Fanatiek lid

May 16, 2009
    3,216
    1,282
    113
    Centrum België
    Hier ook een gevoeligere neus. Geen lopende bloedneuzen, maar als ik m'n neus snuit zit er wel vaak bloed bij...

En ogen is ook geen onbekend fenomeen. Veel vrouwen verdragen geen lenzen meer tijdens de zwangerschap.

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik liep gewoon 9 maanden lang met een snotneus:)

5. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Haha,

Dus ik ben niet de enige snotneus! Die van mij loopt inderdaad ook erg, en is steeds verstopt.
    Dank jullie voor de reacties!

Gr. Pinda83

6. NoaNa

NoaNa Lid

Aug 24, 2011
    17
    0
    0
    In je hart
    hier nog een die ook sinds de zwangerschap bloedneuzen heeft. ik heb ook een tijdje een hele pijnlijke neus gehad (aan de binnenkant) nooit eerder gehad, en sinds vandaag een brandende, tranende linkeroog, ik kreeg hem vanochtend niet eens open, erg pijnlijk!

7. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    hier eerste 3 maanden veel moeite gehad met het dragen van mijn lenzen! Gaat nu gelukkig weer stukken beter maar ik draag ze nog steeds niet elke dag want dan krijg ik weer hele droge ogen....

Share This Page