Lantaarn

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door cornelia77, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    Hoi,
    ik heb een vraagje eem vriendin van mij is net haar kindje verloren, nou ben ik op zoek naar een soort graflantaarntje.
    Op internet komik alleen saaie/sobere lantaarntjes tegen van over de €200..
    Dat geld heb ik niet, en vind ze ook niet passen op een baby grafje..
    Weet iemand waar ik zoiets kan kopen die wat vriendelijker zijn en goedkoper..??
    Of andere ideetjes?
    Was ook even opzoek geweest naar van die tuinstekers op led/zonneenergie..maar dat kan je nergens kopen omdat het een seizoensartikel is..
    Nou alvast bedankt!

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ach wat verdrietig om te lezen en wat een lief gebaar van je.

Toen een goede vriend van me is overleden zette een van onze vriendinnen ook een lantaarntje op zijn graf en de eerste maanden zorgde ze er altijd voor dat het kaarsje brandde. dat vond ik zo mooi! HEt was een 'gewoon'lantaarntje met glaasjes er in dus t kon tegen de wind. Misschien kun je kijken bij een tuincentrum of er daar mooie zijn die er tegen kunnen buiten te staan. Als je eentje van hout hebt kun je bijv. de naam van het kindje er op zetten of een lieve boodschap.

Sterkte!

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
  4. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
  5. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    he bedankt voor het meedenken!
    vind die magnastenen van zonnevogel erg mooi (had die site idd ook al gevonden).
    en de lieveheersbeestjes zijn ook erg mooi!
    Ik hga vandaag naar het grafje toe om even te kijken..weet niet hoeveel spullentjes er al staan..misschien staan er wel al wat lantaantjes..
    bedankt voor het meedenken!!

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    sterkte!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wat een mooie link van zonnevogel. Bedankt voor de tip, hier kan ik ook wel iets vinden voor op het grafje van de zoon van mijn vriendin. Hier was ik naar op zoek. Thx!

8. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    ik weet misschien wel iemand. mijn schoonzuster grafeerd op glas en kan ook wel een lantaarn graveren. is heel mooi en helemaal niet duur.
    als je me een pb stuurt dan geef ik even haar emailadres.

Deel Deze Pagina