Lanzarote?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Hopsatee, Dec 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat je met een peuter en baby van 11 maanden niet op vakantie gaat voor de prachtige natuur, historische bouwwerken en het spetterende uitgaansleven ;)

Hopsatee likes this.
  2. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha nee inderdaad. Ik had de Canarische eilanden voor kids niet zo snel uitgekozen, trekt me niet perse. Maar ja he, mijn filters zijn nu heeeel anders dan een paar jaar geleden haha. KINDVRIENDELIJK met hoofdletters alleen maar :roflmao: We zoeken nu echt fijn hotel met zon en zwembad en dat is het.

Voor de historische bouwwerken en het uitgaansleven gaan we lekker samen op stedentrip en ach, als de kinderen groter worden, worden de bestemmingen ook weer anders. Gaan we weer lekker eilandhoppen en roadtrippen!

3. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Deze ga ik onthouden!
    Weet iemand hoe de temperatuur is in december?

Hopsatee likes this.
  4. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,754
    2,429
    113
    Hopsatee likes this.
  5. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
  6. beebj

beebj Niet meer actief

Wij waren er precies een jaar geleden @Peace , dus begin januari en toen was het ongeveer 20graden in Lanzarote. Houdt er rekening mee dat er best wat wind staat en het savonds afkoelt. Aan het (verwarmde) zwembad in bikini was te doen, maar het strand en de zee waren echt te koud.

7. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Dankjewel!!

8. Poesta

Poesta Bekend lid

Aug 13, 2015
    879
    307
    63
    Mag ik me ook even in dit topic mengen ipv een nieuwe te openen? :)
    Wij willen eind vd winter ook richting Lanzarote (of Fuerteventura) gaan. Ik las op de vorige pagina dat je in elk geval bij Playa Blanca op moeten letten dat je niet in de heuvels zit met je accommodatie. Dat is nou typisch iets waar ik als Hollander nooit zo op bedacht ben, haha! Buggy gaat zeker nog mee, 500 meter naar het strand is een beste afstand voor hem, maar met (flinke) heuvels is dat voor onszelf ook geen pretje...Weet iemand of dat voor de hele zuidkust van Lanzarote geldt? Vind een stukje wandelen richting strand of centrum geen ramp, maar de heuvels door heeft met kind niet onze voorkeur!

9. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    2x Lanzarote geweest, 1x met familie (herfstvakantie playa del Carmen) en 1x met als gezin met zoon van 8 maanden (zomer, Playa Blanca).

2x heel goed bevallen.auto gehuurd, eiland rondgecrost, lekker bij t zwembad gezeten. Eiland is niet groot dus je kan veel zien op een dag maar toch met kind relaxt aan doen.

Waren afgelopen jaar op Cyprus, Paphos. Dat beviel nog beter: iets meer cultuur, alles op loopafstand, leuk centrum. Zou ik je ook zo aanraden!!!

10. beebj

beebj Niet meer actief

Lees even terug @Poesta , waar wij zaten was het de weg oversteken en we waren op’t strand:)

Poesta likes this.
  11. ivypark

ivypark Actief lid

May 4, 2016
    301
    221
    43
    NULL
    NULL
    Wij zijn er geweest toen onze kleine 3 maanden was. We hadden de kinderwagen mee maar nauwelijks gebruikt want dat is bijna nergens echt goed te doen. Wel vond ik het een prachtig eiland! We hebben heel wat afgereden en afgelopen. De meeste stranden zijn niet geschikt voor kleine kinderen. Of ruig/rotsachtig, of veel te hoge golven. Als je graag naar het strand wilt, let dan goed op waar je terecht komt.

Share This Page