Wie helpt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dee87, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dee87

Dee87 Niet meer actief

Ik heb (als goed is) m'n eisprong gehad, en heb het ook gevoeld.
    Nu heb ik dan dus uitgerekend dat je dan ongeveer 2 weken erna ongesteld moet worden, maar vanmorgen had ik ineens bruin bloed/slijm verlies.
    Als het idd al mijn eisprong was, moet ik rond de 9e ongesteld worden.

Maar nu vraag ik mij af, is dit een voorteken van menstruatie of een zwangerschap, want heb namelijk aan de prikpil gezeten (december mee gestopt) En ben eigenlijk in die hele tijd maar 1x ongesteld geweest.

Heb ook al eens een testje gedaan voor de zekerheid en die was negatief.

Wie o wie kan me helpen of heeft dit ook gehad na de prikpil?

2. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan van alles zijn helaas..... wanneer had je je eisprong? kan ook van innesteling zijn...

3. Dee87

Dee87 Niet meer actief

Vorige week begin van de week d8 ik. Had steken/krampen links onder in de buik (niet continu maar met vlagen zeg maar)
    Ja en vanmorgen toen ik naar het toilet ging ineens bruinig bloed/slijm bij het afvegen, rest van de dag niets meer.

4. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou best innesteling kunnen zijn... maar hoeft niet... tis allemaal nog zo onzeker... succes...

5. Dee87

Dee87 Niet meer actief

Ja en vooral na de prikpil... Heb er bij de eerste ook 1,5 jaar over gedaan om zwanger te raken, dus zou wel raar zijn als het nu ineens zo snel raak is haha, we w88 maar af :)
    Bedankt voor je reacties

6. Dee87

Dee87 Niet meer actief

Denk dat het wel op een menstruatie uit gaat lopen, heb ineens een heel aparte "buikpijn" in m'n onderbuik. Niet echt pijn maar meer het zeurende gevoel.

Share This Page