1 dag voor NOD beetje lichtroze/bruin bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yvonxx, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal :)
    Ik ben nieuw hier en wil even mijn verhaal kwijt. Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit herkennen.

20 april heb ik mn eisprong gehad, dat weet ik zeker, kan ik altijd goed voelen en heb een regelmatige cyclus. Afgelopen maandag ( 28 april) ongi krampen, 1 dag maar. Denk dat dat mijn innesteling kan zijn geweest. Diezelfde avond steken linksonder in mn buik, bij baarmoeder.
    Vandaag, 1 dag voor mn nod, weer ongi krampen (vanaf vanmorgen en heb het nu nog) en heel weinig lichtroze/ bruinachtig bloedverlies, alleen met afvegen. Normaal begint mijn menstruatie gelijk volop en roodbloedverlies, dit is dus heel anders en ook een dag te vroeg... Gisteren al stiekem een testje gewaagd, maar helaas, negatief. :( Verder wel sneller vermoeid, gevoelige tepels, sterkere geur...Maar misschien beeld ik het me ook allemaal wel in omdat ik zo hoop op een zwangerschap...

Wie herkent dit en bleek toch zwanger?

2. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu trouwens ook wat lichte steken onderin mn buik/ baarmoeder....

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi meid, spannend.. misschien heb je een latere innesteling gehad? Ik weet het ook niet zo goed, het is wel gek dat je een negatieve test had. Of je ongesteldheid moet nog doorbreken, dat je daarom wat bloed al verloor..?
    Ik heb hetzelfde, althans..heb zo´n 11 dagen geleden ongeveer volgens mn ovulatie test een eisprong gehad. Mn temperatuur is tot vandaag ook nog hoog en verlies sinds 4 dagen een heel klein beetje licht bruin. Het is maar weinig maar heb wel een inlegkruisje in omdat ik anders elke keer net zon veegje in mn ondergoed heb. Het is niet donker van kleur en heb dit ook nooit eerder gehad. Het wordt ook niet meer en heb wel al een aantal dagen af en toe wat kleine krampjes. Ik weet dus ook niet of ik ongesteld moet worden, dat het een voorbode is, of dat het wat anders is. Ik wacht nog maar een paar dagen met testen want zou dan woensdag ongeveer mn nod moeten hebben..
    Misschien kun je over een aantal dagen, als dan nog je menstruatie niet gekomen is, nogmaals testen? Succes

4. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meis28
    Bedankt voor je reactie :)
    Ik dacht dat ik afgelopen maandag dan mn innesteling zou hebben gehad, omdat ik toen ook echt ongikrampen had.. Maar ja, wie weet was dat het toen niet en nu misschien wel.. K ga sowieso over een paar dagen nog een keer testen als ik niet ongesteld word, maar dat wachten..pfff! Valt niet mee ;)
    Maar voor jou dus ook spannende dagen!
    Als het bij jou een voorbode zou zijn van je menstruatie, zou het al wel vroeg zijn toch, aangezien je er al vier dagen last van hebt?
    Misschien ook wel een innesteling? :)

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh ja..! Onduidelijk soms he..het vrouwelijk lichaam. Heb jij een regelmatige menstruatie? Of ben je pas gestopt met anticonceptie? Dit is de eerste ronde dat ik ovulatie testen heb gebruikt omdat ik voorheen erg onregelmatig was (nu is het ook maar afwachten wat het doet, maar ik had het gevoel dat mn lichaam het weer wat beter deed nu de medicijnen ook goed zijn ingesteld). En ik had dus ineens een knaller op de 21e! Uitgaande van een cyclus van gemiddeld 36 dagen klopt dat dus precies. Ik temperatuur ook sinds een aantal weken en deze is dus ook hoog gebleven sinds twee dagen na de vermoedelijke eisprong. Vond het idd ook erg kort om al bruinverlies te hebben als voorbode van menstruatie, want dat begon al ongeveer 8 dpo. 5dpo had ik in de ochtend bij afvegen eenmalig roze/bruinig slijm. Erg vreemd dus allemaal, eerder heb ik dit nooit gehad! De vorige cyclus had ik wel twee dagen voor de menstruatie wat bruin verlies maar dat werd steeds meer en was donkerder. Ik heb ook wel eens van meiden gelezen dat zij al wel een week voor de menstruatie bruin verlies hadden, dus ik hoop niet dat dit nu bij mij ook ineens zo is.. Maar ik wacht nog even paar daagjes met testen voor de zekerheid denk ik..!

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    Hmm, klinkt een beetje alsof je ongesteld gaat worden... Omdat je zegt dat je een hele regelmatige cyclus hebt lijkt het me sterk dat je nu pas je innesteling hebt. Maar hoop natuurlijk voor je dat ik het mis heb. Succes meis!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh ja lees idd net dat je een regelmatige cyclus hebt Yvonxx..!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoe is het nu?

9. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi :)
    Bedankt voor de reacties.
    Vanmorgen toch voor de zekerheid nog een test gedaan omdat ik vandaag dus mijn menstruatie zou moeten krijgen, en het alleen bij en beetje licht roze bloed bleef (bljift) met afvegen... een heeeeeel dun lijntje... maar zo dun dat ik bang ben dat ik het me maar inbeeld hoewel mn man zegt het ook te zien... morgen nog maar een testje!
    Hoe is het met jou meis28?

X

10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oh wat ontzettend spannend zeg. Ik zou ook op over 2 dagen nog eens een test doen. Heb je een foto?

11. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de test al weggegooid... maar t was ook zo'n dun lijntje dat ik gewoon nog onzeker ben!
    Heb jij al eerder getest?

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh wat spannend dan Yvon, ik duim voor je dat het nog duidelijker gaat worden en je uiteindelijk gewoon een knaltest zal hebben!! :) Ga je morgen weer testen? Je kan ook proberen met een clearblue test misschien..
    Hier is het bruin verlies eigenlijk wat afgenomen vandaag! Het heeft nauwelijks meer een kleur, heel vaagjes wat zachtroze/beige maar iig minder kleur dan het de afgelopen 4 dagen had. Heb al die dagen ook af en toe wat lichte menstruatie achtige krampjes gehad. Vind het dus ook wel erg apart! Ik ga 1 dezer dagen maar een testje wagen denk ik want dinsdag/woensdag ongeveer moet mn NOD zijn.. Jij symptoompjes of iets?

13. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik las het verkeerd :p
    Dacht dat jij bedoelde dat jij over 2 dagen weer zou testen :p
    Maar inderdaad spannend! Heb nog twee testen liggen van kruidvat, dus morgen en overmorgen even testen :) Hoop dat ie wat duidelijker zijn!

14. yvonxx

yvonxx Lid

3 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :)
    Dezelfde symptomen nog... maar ben zo bang dat ik het me allemaal maar inbeeld :S Probeer me er ook niet te veel op te verheugen, want als de andere testen dan negatief aangeven is het zo'n grote teleurstelling... Maar onbewust verheug ik me er toch op!
    Ik hoop dat het bij jou ook raak is! Kan zo lang duren he, die paar dagen tot je testen kan!! Zenuwslopend vind ik het! Succes meid, en hou je me op de hoogte?

X

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja echt hoor!! Ik heb een paar verschillende testjes liggen. Heb de vorige keer uit Nederland twee van Etos meegenomen (hier zijn ze nl super duur) en toen ik ovu testjes bestelde op zwanger en kids kreeg ik daar ook 2 midstream zwangerschaps testen bij en 2 extra gevoelige dipstick testjes. Weet nog niet welke ik moet doen haha.. En ben ook erg bang dat ik me dingen inbeeld en dat het helemaal niets is dit alles! Maar goed.. zonder te testen weet je het ook niet. En ik slik ook 2 medicijnen dus wil het ook daarom wel een beetje op tijd weten als het kan. Hoop alleen niet dat ik te vroeg ben met testen als ik het deze dagen doe! Want heb onregelmatige cyclus.. Maar heb dus de 21e een positieve ovulatie test gehad. Dus dat is nu 13 dpo.. wat denken jullie?

Deel Deze Pagina