Hallo, Ik ben hard op zoek naar positieve verhalen. Nu ruim een jaar bezig en de eerste onderzoeken gehad. Mn vriend heef niet zo'n goede zaadhoeveelheid, 1 x 2 miljoen en 1 x 7 miljoen. Ook heeft hij iets lagere testeron waardes, zou dat een oorzaak kunnen zijn? Mijn inwendige echo was goed en bloed ook, kreeg ik gisteren wel te horen dat ik chlamydia heb! Wat een tegenvaller, was zo geschrokken dat ik amper vragen heb gesteld. We zijn al zo lang samen.... ik vermoed dat het iets is van meer dan drie jaar geleden toen heb ik het wel eens onveilig gedaan echter nooit ergens last va n gehad. Maar ik heb geen antistoffen in mijn bloed. Dokter zei dat hij dan misschien nooit actief is geworden. Is dat goed nieuws? Heb ik dan minder kans op verklevingen? Ik maak me zo zorgen. Heb gisteren gelijk antibiotica gehad en over zes weken opnieuw een uitstrijkje. Zijn er meer dames na chlamidya behandeling zwanger geworden? Kan ik nog wel starten met iui? Ik moest misschien maanden wachten zei de dokter. Hoelang is dat dan? En dan ook nog weinig zaadcellen. ... pff komt het ooit nog goed?
Beste C88, wat een vragen en onduidelijkheden. Ik zal als ik jou was gewoon een afspraak laten in plannen bij je gyn zodat hij alle vragen kan beantwoorden. Ik ken iemand die ook clamydia heeft gehad, behandeld en paar jaar later gewoon spontaan zwanger. Het is maar net hoelang je deze soa al bij je draagt en wat voor schade deze heeft aangebracht. Heel veel succes!