Zo, toch maar even mijn eigen topic openen. Heb ik 2 jaar terug ook gedaan toen we bezig waren met IVF/ICSI en lees daar altijd nog in terug. We willen graag een brusje voor Myrthe en zijn in september 2009 weer naar de gyn. gegaan. Op de wachtlijst geplaatst en nu is het bijna zover. Aankomende zondag of maandag moet ik ongi worden en de volgende dag mag ik beginnen te spuiten. Het is een kort ICSI-schema, dus deze keer zullen we er minder lang mee bezig zijn. Alles ligt weer klaar en begin nu wel weer een beetje de kriebels te krijgen. Gelukkig gaat de tijd nu wat sneller omdat ons dochtertje veel aandacht nodig heeft, dat scheelt weer in de wachtfrustratie.... Vorige keer erg veel gehad aan alle lieve berichtjes van iedereen.... Ga er weer vollediog positief in!! Daffie
Hey Daffie, Dan kom ik hier je eerste berichtje plaatsen . Ik wil jullie echt ontzettend veel succes en sterkte wensen de komende spannende weken!!! Het gaat weer beginnen!!!! Spannend! Kan me voorstellen dat je je handen vol hebt aan Myrthe dat is maar goed ook des te sneller gaan die weken om! Ik hoop heeeeel erg dat Myrthe snel een brusje mag verwachten . Ik duim!!!! Dikke kus Sabrien
Daffie ontzettend veel succes!!!!!!! Hoop dat alles goed mag verlopen!! En ondanks dat ik een dochter heb en veel afleiding vond ik deze pogingen toch zenuwslopender en frustrerender en spannender op 1 of andere manier. Wel heerlijk dat je met kort protocol mag!
Alexandra; bedankt voor je berichtje....als ik je onderschrift zo lees, kan ik me voorstellen dat het zwaar is gevallen. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het me voldoende afleiding biedt, maar zie verder wel hoe het gaat lopen. Vanmorgen bloed wezen prikken en aanstaande woensdag heb ik de 1ste FM om 8:15. Weer vroeg uit de veren dus hahaha. Vanavond om 18:30 zet ik de eerste 2 spuiten erin, want ik begin met allebei al vandaag! Eigenlijk had het handiger uitgekomen als ik zondag ongi was geworden hahaha. Nu moet ik woensdag naar de FM, daarna doorracen naar het CB met mijn dochtertje en wrs dus volgend weekend de 2e FM (als het net zo gaat als voorgaande keren) en dan moet ik werken van 7:30-16:00 . Moet ik weer gaan bedenken hoe ik dat ga oplossen. Voor doordeweeks later komen kan ik nog wel een oplossing verzinnen (bijv fysio/huisarts ofzo), maar in het weekend is dat toch wat lastiger. Iemand handige oplossingen?
Helaas weet ik geen oplossing. Maar wil je wel alvast heeeeeeeeeeeel veel succes wensen lieve daffie! Ik ga je verhaal volgen. xxx
Thanx Elif....ga het maar even afwachten denk ik. Heb om 18:30 de eerste 2 spuiten weer gezet Ben benieuwd of ik last ga krijgen van bijwerkingen komende dagen.
Ik zie jouw eigen topic. Meid, ook hier wens ik je heel veel succes en hoop dat het korte schema ook aan zal slaan. Als dat zo is komen we elkaar nog niet tegen.
Gisterenmorgen de 1ste FM gehad en aan allebei de kanten zit één al wat grotere follikel en 3-4 kleinere. Zondag weer terugkomen voor de 2e FM. Denk dat ik halverwege volgende week de punctie zal hebben, maar dat wachten we maar rustig af....spannend weer hoor!! Spuiten gaat prima, geen last van bijwerkingen. Wel gevraagd of ik bij de punctie wat extra pijnstilling kon krijgen en dat is gelukkig geen probleem. Vorige keer was het echt flink pijnlijk....daar zie ik dus wel een beetje tegenop. Voordeel van een punctie volgende week zou zijn dat ik veel vrij ben dan. Ben na dinsdag 7 dagen vrij, dan moet ik er 2 werken en daarna heb ik 10 dagen vrij ivm een weekje vakantie. Zou dus super uitkomen. Denk wel dat ik dan veel eropuit ga om mijn dagen wat sneller te laten verlopen in de wachtweken hahaha.
Hoe is het vandaag gegaan? Wat goed dat er al eitjes groeien. Het korte schema slaat aan! Meid, we lopen elkaar echt mis. Super dat volgende week de punctie al plaats gaat vinden.
Timon, vandaag ben ik nog niet geweest hoor, mag morgenochtend weer hahaha.... En ik ben heel benieuwd of ze morgen al weten of ik de punctie van de week ga krijgen of dat ik nog een keer moet terugkomen voor een FM!! Vindt het weer gigaspannend!! Vanavond alweer voor de 8ste dag gespoten, tijd vliegt gelukkig....
Vanmorgen de 2e FM gehad. Baarmoederslijmvlies was prima, links zaten er 3/4 follikels van 13-17 mm en rechts 5 van 11-15 mm. Ze moeten dus nog wel wat doorgroeien. Dinsdag weer terug voor een 3e FM en dan zeer wrs donderdag de punctie.... Helaas moet ik natuurlijk dinsdag werken. Werk ik maar 20 uur in de week en dan nog vallen al die FM-en op werkdagen (en dat zijn er echt niet veel hahaha). Morgen dus maar even contact opnemen met mijn leidingevende om te overleggen hoe we het gaan oplossen.
Hey Daffie! Wat goed dat je je eigen topic hebt geopend, kun je het lekker van je afschrijven! Ik hoop dat Myrthe heel snel een broertje of zusje mag gaan verwachten!!!! Heel veel succes! Liefs van mij (je weet wel wie ik ben denk ik (heb nieuw profiel), maar ik PB je wel ff )
MG; coole nickname hahaha..... wat leuk dat je me bent tegengekomen met dit topic. Had echter wel even je Pb-tje nodig hoor whahahaha. Het is inderdaad erg fijn om van me af te schrijven... Dikke knuf Daffie
Wat goed dat ze lekker groeien. Jammer dat de fm's lastig vallen, maar helaas... dat heb je niet voor het zeggen, he. Ze willen toch de grootte van 20 mm hebben? Groeien ze dan niet sneller dan nu gedacht wordt? Spannend.
Zo, vandaag de 3e FM gehad, maar helaas moet ik morgen nog een keer komen. Er zat er één van 20 mm, maar ook zo'n 6 van 13-16 mm en die wilde ze nog even mee laten groeien. Morgen dus de 4e FM en dan hopelijk vrijdag de punctie. Baarmoederslijmvlies was mooi dik. Gelukkig ben ik nu 7 dagen vrij en dus is het allemaal wat makkelijker te regelen. Hoop dat de punctie mee gaat vallen, begin er wel weer een beetje tegenop te zien hoor. Heb wel gevraagd om extra pijnstilling, dus hoop dat dat wel zal werken. Heb wel sinds vandaag een bolle buik, kan zien dat mijn eierstokken opgezet zijn.... Morgen dus weer meer info...
Daffie!!!! Oke, nog een extra fm, maar dan komt het toch echt in zicht die punctie. Wel erg prettig dat je nu 7 dagen vrij bent. Hoe laat moet je in het zh zijn?
Vanmorgen de 4e FM gehad en jaajajajjajaja ze zijn groot genoeg. Vrijdag de punctie, weet nog niet hoe laat want daar wordt ik voor 15 uur over gebeld. Vanavond dus de laatste 2 spuiten erin voorlopig. Gyn. benadrukte nog even dat ik echt om extra pijnstilling mocht vragen vrijdag ivm voorgaande puncties. Toen waren het ook niet heel veel eitjes, maar was het wel erg pijnlijk (en ben echt geen watje) En dan maar hard duimen dat er een bevruchting plaatsvindt. Dat vindt ik nog het allerspannendste, aangezien bij de 1ste IVF dat dus niet gebeurde....Misschien maandag dus in bezit van een emmy en dan ga ik lekker plaatsnemen in het zonnetje op de bank Baarmoederslijmvlies was trouwens mooi dik, al 10 mm....prima dus Timon; had je berichtje niet meer gelezen, maar moest er vanmorgen om 8:45 alweer zijn