Vorige week vrijdag heb ik een laparoscopie gehad. Er is wat endometriose gevonden wat ze hebben laten zitten en de eileiders waren mooi doorgankelijk. Nu ben ik nog steeds erg moe, maar dat zal wel normaal zijn. Wat ik mij afvroeg: is het normaal dat de wonden bij mij nog erg pijnlijk zijn? Ik kan nog steeds geen normale broek aan. Trek of een legging tot boven mijn navel of een joggingbroek. Ook is mn huid wat rood en gezwollen rondom de hechtgaatjes.. Is dit normaal? Hadden jullie dit ook?
Voor zover ik me kan herinneren had ik daar geen last van! Het enige waar ik 2 dagen last van had, was mijn schouder.... door dat gas! Misschien even na laten kijken of het niet aan het ontsteken is? Beterschap!
Ja dat gas.. poehee.. daar hadden ze wel voor gewaarschuwd maar wat doet dat zeer! Gelukkig duurde dat maar 3 dagen.
Ja, ik vond dat ook vooral erg irritant!! Ik was wel snel zwanger na de laparoscopie! Bij mij dezelfde uitslag als bij jou.... ook endo, maar niks aan gedaan en eileiders goed doorgankelijk. Ik duim dus dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!
Ik heb in februari een laparoscopie gehad en heb ook een week geen normale broek aan kunnen doen omdat ik last had vsn de wondjes. Mssr dat het rood is en gezwollen klinkt als ontstoken. Ik zal er toch even naar laten kijken als ik jou was.
Ik heb 10 april een laparoscopie gehad ivm een bbz. Ik heb tot heden nog veel pijn. Kan wel een normale broek aan, maar die mag niet te strak zitten.
Klarinet dan heb jij dezelfde dag als ik een laparoscopie gehad. Vanmiddag laat ik een vriendin er even naar kijken, die is verpleegkundige..
Ik heb 2x een laparoscopie gehad. Beide keren trokken de wondjes lichtelijk de eerste dagen. Pijn deden ze niet. De laatste keer gingen de hechtingen bij mijn navel na zo'n 1,5 week onsteken. De huisarts heeft ze er toen uitgehaald en ik kreeg Fusidine mee om er op te smeren. Ik zou dus bij je huisarts langsgaan of desnoods bij de gynaecoloog. En geen broeken dragen die over de wonden heenzitten! Dat schuurt namelijk. Zeker als er geen pleister meer op zit. Moeheid is normaal.
Ik had half feb een laparoscopie. Ik ben pas na anderhalve week weer gaan werken. Had totaal geen last van m'n schouders (waar ik voor was gewaarschuwd), maar wel erg last van duizeligheid en vermoeidheid - nasleep v/d narcose. En idd ook van m'n buik en de wondjes. Inmiddels zijn die mooi genezen, maar aan mijn interieur kon niks gedaan worden. R eileider is verkleefd gebleken, en dat moet al zo zijn sinds een blindedarmontsteking op m'n 11e Beterschap!
Bedankt allemaal. Ik heb er toch even naar laten kijken. Het zag er allemaal goed uit en ze hebben gelijk de hechtingen verwijderd. Nu gnog langzaam opbouwen w.b.t. tillen. Mijn dochtertje kan ik al 1,5 week niet optillen en dat ben ik erg beu! Hopelijk zijn we toch snel zwanger. Al is de uitslag voor mij op dat vlak best wel teleurstellend.