Hi dames.. Ik heb nu al een dikke week geleden de laatste tablet van de Duphaston kuur (om menstruatie op te wekken) gehad.. en nog niet ongesteld. Heb al gebeld met fertiliteitspoli...er werd gezegd dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ook dat het wel 2 weken kan duren voordat menstruatie op gang komt. Als t a.s. donderdag nog niet is begonnen moet ik weer bellen... Heb al eerder deze kuur gehad, toen begon mn menstruatie 1 dag na laatste tablet.. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen. En zijn er dames die zwanger zijn geworden tijdens een Duphaston kuur? Ik hoor het graag!!! Liefs, Missaniet
Ik heb 2 kennisen die door dit middel niet ongesteld werden omdat het een lichte pil schijnt te zijn.. Hun werden wel gewoon ongesteld door het slikken van primolut.. Heb je voor de zekerheid een testje gewaagd?
Ik werd vaak pas ongesteld na 11 of 12 dagen. Het komt wel vaker voor dat vrouwen toch zwanger blijken na de kuur. Als je eitje namelijk groot genoeg is, kan hij tijdens de kuur nog gewoon springen.
Nee, zou ook te vroeg zijn als ik wel zwanger zou zijn... en acht de kans wel klein gezien pcos.. Sinds gisterav iets licht bruin slijm... dus misschien komt t toch op gang! Even afwachten... als t niet doorzet, ga ik testen.
Oke.. ik wacht het af. Gek want ik werd de vorige keer meteen na de laatste tablet ongesteld. Hmm.. wordt beetje gek van de onzekerheid...maar durf ook niet te testen. Bedankt voor je reactie!! En...gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik heb zelf provera gehad, maar die werkzame stoffen zijn misschien net iets anders. Daarvan werd ik ook pas 11 dagen na de kuur van ongesteld. Geef het nog heel even de tijd! Ik lees veel vaker dat mensen langer moeten wachten tot het echt doorzet. Succes!
Dank je! Ik hoor meer over provera idd...maar omdat ik via mijn ha eerder al duphaston had gehad en er goed op reageerde hebben ze nu weer duphastom voorgeschreven. Ik wacht het idd nog even af...
Ja ik vond het ook lang duren, was sowieso al 50dagen niet ongesteld geweest toen ik er aan begon. In het ziekenhuis zeiden ze 2 weken wachten, maar overal op internet las ik ook dat mensen met iets vergelijkbaars toch wel na een week ongesteld werden. Dus ik dacht al "zie je nou wel bij mij gaat t niet werken" en ging de dag erna bellen maar toen dus na 13 dagen toch ongesteld. Maar 1x gebruikt overigens dus ik weet niet of ik dit iedere X zou hebben
Kan t me heel goed voorstellen...je wacht al zolang en dan na de kuur nog eens !! Ik was wel ongesteld geworden voordat we naar de fertiliteitsarts moesten maar zat alweer te ver in mn cyclus om met clomid te starten. Dus heb Duphaston gekregen om ern nieuwe cyclus op gang te brengen. De eerste keer dat ik deze kuur kreeg begon t al een dag na de laatste tablet... dus nu werkt t weer anders...
Eindelijk heb ik wat bruin verlies ontdekt en heb ook een beginnend menstruatiegevoel in mn onderbuik en onderrug.... Laat nu dat rode bloed maar komen dan.... dan kan ik eindelijk bellen voor de volgende stap!! Bedankt meiden voor jullie reacties .