Dag allemaal.. Ik weet niet of hier al een topic over is, hij staat er zo ik snel zie niet tussen. Maar ik zit met een vraag... Na een erg moeilijke punctie en uiteindelijk 20 follikels is er maar 1 topper over gebleven om terug te plaatsen. Dat is gebeurd. Ik zit op dag 4 incl zaterdag omdat ik al vroeg aan de beurt was. Nu voel ik telkens steken, en felle steken onderin mn buik. Links en rechts en ook weleens in het midden. Zijn hier mensen die hun innesteling hebben gevoeld? En zo ja hoe voelde dat? Of herken je wat ik zeg en was jij toen ook zwanger? Alvast bedankt!
Ja, ik heb destijds de innestelling van Aiden gevoeld. Ik had toen een ICSI-behandeling achter de rug. Zo'n 6 dagen na de terugplaatsing kreeg ik linksonder pijn bij/rond mijn linkereierstok. Net alsof er telkens iemand aan zat te trekken, van die hele pijnlijke steken. Dit vond 's nachts plaats en heeft tot midden volgende dag geduurd. Een week later had ik een positieve test in handen. Dus goede kans dat het bij jou ook het geval is. Wil niet zeggen dat je de innestelling per se hoeft te voelen of dat je per se last moet hebben van innestellingsbloed. Het overgrote merendeel van de vrouwen merkt helemaal niks van de innestelling.
Dat is ook exact wat ik voel. Bedankt voor je uitleg.... Ik was mijn vertrouwen en goede hoop kwijt, heb nu wat meer vertrouwen in Lassie hihi.... Innesteling vind indd op dag 6 na de punctie vaak plaats ook dat is verschillend. Iig fijn dat jij al zon mooi wonder hebt! Geniet ervan!
Dan vraag ik me ook iets af. Ik heb geen icsi maar via clomid een eisprong gehad in de nacht van woensdag op donderdag. Nu heb ik sinds gisteren af en toe echt flinke steken ter hoogte van mijn eierstokken zoals jij omschrijft.Ik voel bijv niks en ik ga staan en dan ineens een flinke steek. Heel raar. Het gekke is dat het links is terwijl de follikel rechts zat. Dus ik dacht het zal niets zijn, maar nu ik jouw verhaal lees, denk ik toch? Want bij icsi komt je ei ook niet terug bij de eierstok neem ik aan, die wordt dan gelijk terug gebracht in de baarmoeder??
Nou dat geeft hoop dan. Voel me heel de dag al ongesteld. Lage rugpijn en zeurende onderbuik. Heb ik nooit tijdens de kf. Nu maar hopen dat het geen bijwerking is van de clomid. Succes op de wachtbank
Ik zit nog tot maandag op het wachtbankje na iui. Ik heb een raar gevoel in mijn buik, alsof ik constant spierpijn heb. Mijn tepels zijn ook ernstig gevoelig. We hopen op goed nieuws maar ben bang dat mijn lichaam van slag is door alle tabletten en spuiten. Duimen dus! Doe ik trouwens voor jullie allemaal!!!