Over een maand kunnen we eindelijk op intakegesprek bij Dr Decleer in Jan Palfijn. Wat kan ik eigenlijk verwachten van zo'n gesprek? Doen ze dan al testen ofzo? inwendige echo? Ik krijg uiteraard een verwijsbrief mee van mijn huidige gynaecologe.
Hoi meid, ik ga morgen op intake bij Dr Decleer...weet ook niet wat te verwachten. Ik was eerst in behandeling in crg in Brugge...niet tevreden daarom veranderen...Een intake houdt in dat ze praten met jou en je partner, dat ze de ivf of icsi behandeling helemaal uitleggen hoe het in zijn werk gaat, plus ze tonen hoe je jezelf moet inspuiten, je kan allerlei vragen stellen. Ze testen alleen je bloed en dat van je partner, op eventuele ziektes... Dan begin je normaal gezien met je medicatie op dag 3 van je menstruatie...en dan ben je helemaal in de mmm... Succes... ps: ik weet van dokter Decleer dat hij altijd eerst een kijkoperatie doet vooraleer hij start... Succes
toen ik intake had in het ziekenhuis voor de 1e keer, kreeg ik meteen een inwendige echo, en mijn man zijn zaakje werd ook onderzocht op eventuele afwijkingen, verder werden er veel vragen gesteld onder andere of je rookt, drinkt enz.. weet niet of t overal hetzelfde is, maar heel veel anders zal t niet zijn.
Maui78; ik heb reeds een kijkoperatie gehad vorig jaar in november. Dus ik hoop dat dit niet meer nodig zal zijn want dat zie ik niet te goei meer zitten. Vertel je hoe het gesprek is verlopen met dr Decleer en hoe je de sfeer er vond enzo? DarkAngel25 en Maui78; dank voor jullie reactie!
ik ook, ik heb er ook twee gehad dit jaar, en ik zie er ook mega tegenop om nog s een kijkoperatie te laten uitvoeren...Ik laat je alles weten meid! x
Angie, heb je een prive bericht gestuurd met de details. Ik vond hem zeer duidelijk, goede uitleg, recht voor de raap, ook soms grappig. Hij nam zijn tijd, ook inwendige echo gehad. Hij zei als je al bent geopereerd en alles is goed, dan hoeft een laparoscopie niet, wel als er effectief een probleem mis. Hij is duideljk ook begaan, en als je daar binnen komt is het een hele andere sfeer dan in het ziekenhuis. Hangt al vol met babyfoto's en leuke beeldjes. Zijn vrouw zit ah onthaal, is supervriendelijk, de verpleegster ook! Is echt wel een aanrader! Ik wens je veel succes, laat iets weten, wanneer moet je gaan?
Heu maui! Wat superlief dat je iets laat weten, bedankt! Ik heb je een prive berichtje teruggestuurd. Wij mogen volgende maand langsgaan op donderdag 21 maart... Ben benieuwd Het geeft toch een beetje hoop groetjes!
Ook ik ben benieuwd hoe dr. decleer is. Wij hebben op 26 maart een afspraak staan. Wij doen wel ECD, maar zal niet veel anders zijn wat de gevoelens betreft...spanning, wachten, echo's, duimen, afwachten etc... heel veel suc6. Jolanda