Pgd / IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mjs, Dec 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Hallo dames .
    Ten eerste fijne kerst iedereen .
    Ik wil gewoon Ff mijn verhaal kwijt .
    Afgelopen juni is onze zoon mees* geboren en hij 22 dagen later aan een erfelijke hersenaandoening overleden .
    Nu was ik op de natuurlijke manier zwanger geraakt :)( hoop dat ik het zo goed benoem zonder iemand te kwetsen) na 7 maanden , maar nu komen we waarschijnlijk doordat we beidde drager zijn van deze vreselijke aandoening toch in de mmm terecht .
    Eergisteren ontvingen wij een brief dat we zijn uitgenodigd voor een intakegesprek in het amz in maastricht en nu hebben we 3 januari al de eerste afspraak .
    Nou dat wilde ik gewoon even vertellen :)

Liefs edith
    De vooral met kerst de superverdrietige maar wel trotse mama van mees*

2. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Een brok in mijn keel. Wat hebben jullie een moeilijke tijd zeg. Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een broertje of zusje voor Mees komt.

xxxxxxxx

3. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    vreselijk meid krijg er kippenvel van. ik weet welke weg jullie nu gaan bewandelen en wil je toch hoop geven, 08-09-10 is onze dochter emsay gezond geboren na icsi/pgd. ik wil je dan ook heel veel sterkte en super veel succes wensen.

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Jeetje dat is heftig zeg. Wat een moeilijke tijd zal jij hebben. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat het nieuwe jaar voor jullie iets moois zal brengen.
    Jolanda

5. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Wauw regi !!!!!!!!
    Wat fijn om idd ook te horen dat er gezonde kindjes geboren worden na zo zware weg ... Super super super en gefeliciteerd !

Liefs edith
    Mama van mees*

6. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    thanks, zelfs het ziekenhuis vond het een wonder. dus hou hoop hoor.

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    @edithrook: Vreselijk wat jullie hebben moeten meemaken! Hier nog iemand die je hoop wil en kan geven. Ook onze dochter is geboren na icsi+pgd.

Groetjes, en succes met de behandeling!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had je verhaal al een keer gelezen en vind het zo heftig voor jullie!

Wel vind ik het heel mooi om ook te lezen hier dat er een aantal zijn die een gezond kindje hebben mogen krijgen mbv deze techniek!
    Echt super!

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en een gezond kindje in jullie handen zullen hebben!

Share This Page