hoi meiden ik denk ik ga toch eens aan de ervaren meiden vragen zit zo te dubbe er mee bij mn dochtertje heb ik ook clomid 100 mg gebruikt nu in maart nieuwe onderzoeken gehad en de uitslagen waren knap beroerd, beroerder dan voor mn dochtertje in aantocht was ik heb een kuur primolut gehad daarmee ongi gekregen en clomid 100 mg gebruikt alleen nu (vanwege twijfels of dosis aan zou slaan) heb ik vanaf cd 10 fm's gehad maandag 1 ei links 12 mm woensdag ei links 14 mm vrijdag ei links 20 mm we hebben toen een klusadvies gekregen voor vrijdag en zaterdag nu gebruik ik ovu testjes en ik temp erbij (zit erboven op vanwege 2 eerdere bbz's) alleen zowel aan ovu testjes als temp valt er geen ei te ontdekken hoe groot kan een ei worden om te springen ik dacht eerst de piek (die heb ik altijd maar heel kort) gemist heb met ovu testjes, maar dan zou mn temp omhoog moeten slaan wat denken jullie?
hoi heb ik ook wel eens gehad, aan de temp was weinig te zien, maar wel posi ovu testjes...maar moet erbij zeggen dat met Clomid de eitjes bij mij sprongen met 25-28 mm, dit is bij iedereen verschillend. heb je eerdere rondes ook getempt? ik zou het klusadvies gewoon navolgen, maar dan voor de zekerheid een paar daagjes langer.... moet je nog terug voor een FM en evt progesteron prikken 1 week na je "mogelijke"eisprong?
ja heb eerder rondes getempt nee ik hoefde niet terug te komen voor fm's of bloedprikken, dit vond ik wel raar
Hoi, bij mij zat er tussen het moment dat volgens de arts bij de fm het eitje groot genoeg was om te springen en de daadwerkelijke eisprong 5! dagen. Dus ik zou het klusadvies zeker opvolgen maar wel langer doorgaan met evt ovutesten/temp en klussen. Succes