Hoi. Ik ben eind oktober gestopt met de pil en na 4 weken gewoon ongesteld geworden. Daarna heeft het 11 weken geduurt voordat ik weer ongesteld werd. Het is nu alweer 11 weken geleden en ben nog steeds niet ongesteld. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik maak me namelijk best wel zorgen. Groetjes Lientjuh!
Hoi Lientje, Zit min of meer in t zelfde schuitje. Ik ben begin januari gestopt met de pil... Toen wel ontrekkingsbloeding gehad, maar daarna niet meer ongesteld geworden. Wacht dus al meer dan 4 maanden. Erg frustrerend. Ben je al bij je huisarts geweest?
Ja ben bij de dokter geweest. Ik werd net een dag voordat ik heen moest ongesteld. En hij zei dat ik me geen zorgen moet maken. Je mag het een jaar de tijd geven. Hij heeft nog wel een bloed afgenomen en ben toen getest op 4 dingen. Waarvan 1 cholesterol. Maar dat was verder allemaal goed. Maar wel heel frustrerend dat het zo lang duurt voor de volgende menstruatie. Als je je erg zorgen maakt kun je beter wel even bij de huisarts langs gaan.