Komt er bij jullie ook niks meer van sporten door de hormonen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linneke8, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Voordat ik met prikken en Utrogestan begon ging ik 2 x per week hardlopen, maar nu heb ik er geen puf meer voor! Baal daar stevig van, daar gaat mijn conditie en de lijn.

Hebben jullie dit ook?

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor, ik sport nog altijd net zo veel. Denk niet te snel dat het door de hormonen komt; dat lijkt me niet een 1 op 1 relatie! Hoewel ik natuurlijk niet kan zeggen dat het bij jou anders werkt; misschien heb je gewoon overall minder energie of puf (dat past trouwens wel weer bij lichte somberheid en overgangsklachten).....het is soms wel 's lekker om die hormoon-monsters de schuld te geven, he!? :p;)

sterkte!

3. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Op de bijwerkingen staat toch echt vermoeidheid. Ik ben echt moe van de hormonen die ik spuit

4. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ook geen somberheid en overgang

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    oow, vermoeidheid, ja, dat is echt balen zeg! Ik wil je wel aanraden om juist dan te sporten; het klinkt tegenstrijdig maar je zult merken dat het alleen maar goed is voor je lijf en geest! Dan maar een ''tandje lager'' qua inspanning, maar het is beter dan op de bank gaan hangen. Het is vaak zo dat mensen bij vermoeidheid minder gaan sporten maar dat zorgt juist voor conditie-afname en dus meer vermoeidheid bij inspanning etc etc...vicieuze cirkel........ik heb het geluk dat ik mezelf redelijk kan motiveren onder het motto ''niet denken maar gewoon doen'', dus voor mij is vermoeidheid nooit een reden om niet te gaan sporten. Moet ik er wel bij zeggen dat ik vaak op vaste dag ga en dat helpt bij mij ook om het als een gewoonte te zien...........heel veel sterkte meis!!

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    gebruik je Decapeptyl of een ander middel om cyclus plat te leggen? Daarmee kom je kunstmatig in de overgang namelijk.....Ik bedoelde dus niet de ''echte overgang''. ....

7. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Jee we begrepen elkaar verkeerd
    Ik ga je advies volgen en volgende week weer hardlopen, dan zit die kleine weer op de peuterspeelzaal.
    Ja gebruik idd decapeptyl en gonal, ik begrijp nu wat je bedoel!

Bedankt hè

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    nogmaals veel sterkte; ik denk aan je want weet een beetje hoe het voelt....succes met hardlopen (gewoon op de ''dom-stand'' zeg maar) en ik hoop voor een goed resultaat!!!!!

Deel Deze Pagina