Laparoscopie

Discussion in 'Zwanger worden' started by harlene2014, Jun 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi all,
    A.s vrijdag heb ik een laparoscopie.
    Wat zijn jullie ervaringen qua pijn eventuele bij/nawerkingen.
    En natuurlijk de uitslag. Wanneer kregen jullie deze?

Bedankt!

2. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 10 april een gehad. Was bij mij niks weggehaald, alleem gekeken. Ik heb 3 dagen erge schouderpijn gehad en kon zeker 2 dagen niet eens fatsoenlijk lopen. Daarna ging het steeds beter. Ik heb last gehad vd hechtingen. Die waren oplosbaar, maar zijn na 10 dagen toch verwijderd. Al met al heeft mijn herstel 2 weken geduurd.

Uitslag kreeg ik ongeveer een uurtje na de ingreep maar daarvan kreeg ik niet alles mee omdat ik last vd narcose had. Op de controleafspraak heb ik al mijn vragen kunnen stellen. Succes!

3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb 2 keer een laparoscopie gehad. De pijn erna viel mij enorm tegen. Kon een aantal dagen niet zelf opstaan en lopen.
    Ook een aantal dagen last gehad van schouderpijn. Van de hechtingen heb ik niet veel last gehad gelukkig.
    de uitslag kreeg ik toen ik terug op de afdeling was en de arts zijn ronde ging doen.

Succes!

4. babylo

babylo Bekend lid

Mar 19, 2013
    613
    46
    28
    Ik heb er geen goede ervaring mee.. had heel erg last van het gas wat ze in je spuiten.. heb 4 dagen zittend geslapen, als ik ging liggen kwam het gas omhoog wat op mijn borstkas en schouders ging drukken kon heel slecht ademen..
    ik was te gevoelig daarvoor normaal laten ze het gas er weer uitlopen zodat je er geen last van krijgt maar mijn lichaam hield het op 1 of andere manier vast. .

5. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zie je maar dat elk lichaam anders reageert! Ik moest juist zoveel mogelijk plat liggen, kwam ik maar ietsje omhoog dan voelde ik die schouder weer..

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi thnx voor jullie reacties! Had positievere gehoopt haha. Ben benieuwd!

7. Meg

Meg Bekend lid

Feb 10, 2013
    781
    85
    28
    Ik vond het juist erg meevallen!
    Natuurlijk wel wat last van het gas gehad. Ik vond het een beetje voelen als vreemde spierpijn. De dag erna zat ik gewoon in een café te lunchen! Voelde me prima.

Veel succes. Hoop dat het jou ook mee gaat vallen en dat je een goede uitslag krijgt :)

8. Viveluna

Viveluna Actief lid

Sep 7, 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb die 1,5 weken geleden gehad, en ook ik had de uitslag meteen gekregen naderhand.
    Eerste 2 dagen voelde ik wel pijn, en kon ik ook niet makkelijk lopen.. En daarna valt het allemaal wel mee..
    Ik ben na 1 week terug gaan werken, maar had maandag toch pijn van zo een hele dag op n stoel zitten.. Aan mijn navel ist precies toch nog niet helemaal genezen.

Share This Page