Hallo meiden, Ik heb 29 januari mijn eerste en gelijk laatste prikpil gehad. April/mei verwachtte ik onttrekkingsbloeding maar dat kwam niet. Ik slikte de pil om het op gang te helpen, maar kreeg te horen dat je dan helemaal door de war zou gaan dus na 9 dagen stopte ik en er kwam ook geen onttrekkingsbloeding. Nu was ik net op de w.c. en heb cervixslijm??? Ben ik dan vruchtbaar of kan het ook gewoon zó komen? Wie weet dit?
Wat ik weet uit verschillende verhalen gelezen te hebben is dat het wel tot een jaar kan duren tot je je menstruatie weer terug hebt na een prilpil. Temperatuur je? Gebruik je ovulatietesten? Enige manier wanneer je zeker weet een eisprong te hebben gehad is om te tempen. Je kan t natuurlijk altijd extra gezellig maken deze dagen maar je weet t helaas nooit helemaal zeker!
Goedemorgen Colinn, ja ik ben ook aan het wachten (hoorde ook of las ook van een jaar lang wachten) op mijn onttrekkingsbloeding. Nee ben geen temp gaan doen of ovulatie testen omdat ik dus zit te wachten op mijn onttrekkingsbloeding en zeker niet op een eisprong? Wel heb ik af en toe gekeken (dus valt niet onder echt elke dag op dezelfde tijd) of mijn temp al naar beneden ging want die is best hoog 37,1-37,3 graden Celsius. Als ik nu door zou tempen zou je dan nog iets kunnen aflezen, nee he? Voor de zekerheid gisteren gezellig gemaakt gaan we morgen weer doen en overmorgen. Moet genoeg zijn toch? Je weet het echt nooit zeker maar die cervixslijm is er wel...
Denk dat je qua tempen wel al te laat bent. Als jullie t om de dag gezellig maken dan moet dat voldoende zijn. En dan over 2 weekjes er een testje tegenaan gooien?
Helaas. Het verliezen van slijm waarvan je niet eens zeker weet of het wel vruchtbaar slijm is, kan ook zomaar komen. Als je maar 9 dagen de pil slikt, kan je lichaam ook inderdaad in de war raken wat ook voor tussentijds slijmverlies kan zorgen. Maar voor jou hoop ik dat het daadwerkelijk vruchtbaar slijm is en dat je prikpil heel erg gauw was uitgewerkt. De komende dagen maar heerlijk blijven klussen. Want vruchtbaar slijm kan je al vanaf 4 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. (En als je over 2 weken niet ongesteld wordt en negatieve zwangerschapstesten hebt, dan betekent dat waarschijnlijk helaas nog steeds dat je met die rottige lange uitwerking van de prikpil te maken hebt.....)
Be Happy, dank je wel voor je uitgebreide uitleg. Ja is ie negatief is het die rottige lange uitwerken van de prikpil. Gewoon even afwachten dus. En niet teveel hoop hebben.
Nog 4 dagen en dan even testen, kijken of het gewoon met tussentijds slijmverlies te maken had wat kan horen bij 9 dagen pil slikken. Vraag me wel af met welke test ik moet testen omdat ik een streepjesplasser ben?
Trouwens, mijn laatste (en eerste weer) prikpil heb ik laten zetten op 29 januari 2016. Die 9 pillen heb ik geslikt op: 16 juni /24 juni 2016. En 12 dagen erna "vruchtbaar slijm".
Ik zou gewoon met Kruidvat 2 voor 5 Euro testen en binnen een kwartier aflezen en foto maken. Daarna test weggooien als je niks ziet. Succes met testen!
Oke, kruidvat 2v5 dus en wekker op 15 minuten zetten. Vraag me even af, las geloof ik ergens dat vruchtbaar slijm ook 4 dagen voor de eigenlijke eisprong kon komen, moet ik dan niet de 23ste testen? Wil het bedacht ik mij dan 2 weken precies later zijn?
Correctie: was 4 juli dat "vruchtbaarheidslijm" dus 4 dagen erbij is 8 juli en dan 14 dagen erbij is 22 juli.... over 1 week dus. Volgende week vrijdag ... dan waag ik een testje eraan.
Goedemorgen meiden/dames. Ik kon het niet laten. Heb wel niet getest met de kruidvat, daar kon ik geen testjes van bemachtigen maar wel van big bazar en Etos 2v5. Nu zou ik eigenlijk pas vrijdag ochtend testen. Maarja... ik heb tweede geconcentreerde urine genomen van vanmorgen en dit is het resultaat. Zie wel roze tweede streepje op de big bazar zwangerschapstest en op die van Etos 2v5 een heuuuuuul licht streepje... Moet in mijn geval maar eventjes heel rustig afwachten wanneer ik weer ga testen denk in het weekend of erna (als ik kan volhouden) of het er nog steeds is.
Wauw ik zie ook wat, dan was het misschien toch vruchtbaar slijm, wat een geluk zo snel dan! Hopelijk loopt hij mooi op
Ja... dat is het probleem telkens weer dat ie niet goed oploopt! Dus hou een slag om de arm Babywish.
Hoi Wollie92, misschien wel......ben beetje door de war. Wat doen die streepjes dit keer nu weer op de testen... Ze moeten echt wel oplopen anders is het wederom niets.