Mediamarkt fors prijsverschil

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Vraagje, mijn man heeft voor mij een toetsenbord gekocht. Mooi dingetje hoor en ook nog eens voor mijn werk.
    Maaaaar, hij kostte bij de Mediamarkt 129 euro en nu kijk ik op de site. Daar staat hij voor 99.95. Het is geen aanbieding niks. Gewoon zomaar uit het niets even 30 euro duurder in de winkel.

Misschien stom hoor, maar kan ik hier sowieso iets tegen betekenen? Mag een winkel zoveel verschillen in prijs als het gaat om eenzelfde artikel, ook als deze online wordt aangeboden (notabene om op te halen in het zelfde filiaal.)'

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Raar, maar denk niet dat er een wet tegen is. Ik zou even terug gaan en het prijsverschil terug vragen.

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Printscreen uitprinten van de site en met bon en toetsenbord teruggaan.. 30,00 is super veel geld!

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    In elke mediamarkt hebben ze verschillende prijzen. De prijzen op de website zijn bijna altijd lager. Als je dat vermeld doen ze nooit moeilijk, krijg je het gewoon voor minder geld.

Sowieso kan je bij de mediamarkt afdingen als je het ergens anders goedkoper hebt gezien, maar je krijgt het zeker weten als het hun site is. Laatst nog bij een laptop gehad.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dus als ik morgen met een bonnetje en printje langs ga, dan zit het er dik in dat ik het verschil terugkrijg? Nouja, agg. Als ze moeilijk doen dan breng ik deze gewoon terug en bestel ik hem online haha. Ja voor 30 euro doe ik de moeite wel

6. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ja hoor, Mediamarkt is echt niet moeilijk. Het zou me echt heeeeeel erg verbazen als het je niet lukt :) laat je het nog even horen hier? :D

7. nijntje20103

nijntje20103 Nieuw lid

5 aug 2013
    2
    0
    0
    Dit gebeurt vaker bij mediamarkt dat op internet het artikel goedkoper staat dan in de winkel.Als je dit meld kijken zij het in hun computer na en krijg je het artikel tegen de internetprijs...Hebben wij al zelf 2 keer gehad.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb het ook gehad bij de Mediamarkt, maar dan met een laptop die ik in de winkel gekocht heb. Amper een week later stond dezelfde laptop in de folder voor 40 euro minder. Mijn man heeft toen gebeld en hij kon gewoon met de bon langskomen en heeft zonder problemen die 40 euro terug gekregen. Ga ervanuit dat ze (ook al was het online) hier ook niet moeilijk over doen. Zeker even bellen/langsgaan.

9. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Media Markt vind ik heel klantvriendelijk, dus ik denk dat het geen probleem wordt om het prijsverschil terug te krijgen.
    Ik koop mijn electronica ook liever daar, nooit gezeur m.b.t. reparaties etc. 9 van de 10 keer kreeg ik gewoon een nieuw artikel :)

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tegenwoordig kijk ik altijd online bij hun en ga ik dan naar de winkel ( of beter gezegd ik kijk eerst overal online en ga dan bij hun naar de winkel!)

Toen ik mijn tablet kocht (samsung) was hij online 350 euro en bij hun 450 precies dezelfde en bij MM online 389.
    Dus de winkel in gegaan en dat gezegd dus die vent ging moeilijk doen ja dat kan ik echt niet doen bla bla bla.. Dus ik zeg prima dan bestel ik hem wel online voor 350 euro bedankt en tot ziens!

Toen kwam hij achter me aan lopen mevrouw mevrouw ik heb net overlegd en u mag hem voor die prijs hebben..

Zolang ze dat kunnen doen hebben ze er nog steeds winst op want met verlies of gelijke prijs verkopen ze hem niet ;)

11. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Is ook mijn ervaring.

12. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    De winkels van media markt zijn franchise ondernemingen en kunnen hun eigen prijzen en acties hanteren. De webwinkel loopt via het hoofdkantoor en heeft ook eigen acties en prijzen. Het kan dus ook per winkel verschillen hoe makkelijk ze omgaan met het aanpassen van de prijzen. In Utrecht is het eigenlijk nooit een probleem en is mijn ervaring dat ze wel willen verkopen. Bij de andere vestigingen weet ik het niet.

13. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    En? Is het gelukt?

14. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Gewoon terug gaan krijg je denk ik het verschil wel terug. Ze hebben laagste prijs garantie namelijk.

Ik heb dat eens gehad alleen ik had het van te voren gezien omdat ik op de webshop had gekeken of ze het hadden. Heb toen de voordeligste prijs betaald .

Deel Deze Pagina