Goedemorgen dames, Graag leg ik jullie het volgende voor. Normaal heb ik (altijd)na m'n eisprong pukkels op m'n gezicht. Vorige week heb ik een eisprong gehad , dit kon ik duidelijk merken aan mijn (vruchtbare) afscheiding. Alleen heb ik deze maand totaal geen pukkels. De pukkels ontstaan door progesteron, Zou het kunnen inhouden dat ik deze maand geen goede eisprong heb gehad? Wel had ik na de eisprong erge lage rugpijn. Zijn er trucjes ofzo om na te gaan of je een goede eisprong hebt gehad? Ik heb dit 1 x eerder (het weg blijven v d pukkels) gehad in dec. 2012 toen bleek ik zwanger, Maar daar durf ik niet meer op te hopen zie mijn handschrift/onderschrift.
hai, Ik lees even mee. Ik heb namelijk exact hetzelfde en bij mij betekende dat ook toen dat ik zwanger was. Maar goed omdat je lichaam je zo gestoord en gek kan maken wil ik mij daar niet aan vastklampen Ik wil jou in ieder geval heelveel succes wensen deze ronde en ik hoop dat het het goede voor jou betekent!
Ik snap goed dat je daar niet van uit wilt gaan, toch dacht ik meteen....die is zwanger. Maar daar kun je niets anders bij doen dan wachten en testen. Inmiddels weet ik echter wel dat een lichaam de boel behoorlijk voor de gek kan houden, dus wacht nog even af en dan vlug testen. Heel veel succes!
Ik zit sinds ik met de pil ben gestopt echt onder de pukkels, gezicht, nek en schouders, nu zijn ze sinds een paar dagen gewoon bijna weg.. Ik voel mn ei niet dus ik heb ook geen idee of dat ermee te maken heeft.. Wanneer is je NOD?
Ik heb vorige week duidelijk m'n eisprong gehad. Daar twijfel ik totaal niet over. Ik weet dat goed te herkennen. Mijn nod is om en nabij 17 nov.
Ja, dat snap ik.. zeker als het zo 'normaal' is, ik weet van mijn zus dat ze vanaf 3 weken tot het einde van haar zwangerschap gewoon totaal geen pukkels meer had en ze heeft er normaal gesproken echt enorm veel last van.. misschien dan toch een goed teken? maarja zeker weten doe je het nooit zonder testje..
Jaa helaas, en dat wachten is zo verschrikkelijk makkelijk *kuchkuch* niet dus haha, succes ermee! laat het weten
Ik denk niet dat de eisprong is mis gegaan nee. Heelveel mensen hebben er ook last van bij aanloop naar een eventuele zwangerschap. voor hoeverre je het een last kan noemen ik ben er wel blij mee
juist dat de pukkels er niet zijn. Dus het is eigenlijk geen last ik ben volgens mij te moe vanavond Dus ik bedoel als je zwanger zou zijn krijg je meestal ook een mooie egale huid. Bij mijn eerste zwangerschap was het wel zo dat ik ook geen pukkels had. Terwijl ik normaal iedere maand echt behoorlijk wat pukkels heb na de eisprong.
Ha oké, op die manier. Ik ben ook wat moe , dus het kwartje valt wat later . Sorry. gezien mijn voorgeschiedenis zie handschrift durf ik het niet te denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik maakte mij nu druk om m'n eisprong of die wel goed is gegaan..... Maar het zou geweldig zijn als dit een symptoon is van een eventuele zwangerschap ....
Ik heb juist het omgekeerde. Nooit echt pukkels en nu sinds 2 dagen voor mijn positieve ovutest tot nu toe behoorlijk wat pukkels in mn gezicht. Ga voor je duimen dat je wel zwanger bent van een mooie plakbeeb!