plassen na het 'klussen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beauty2012, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Hejhej,

    Even een domme vraag tussendoor:D maar kan het kwaad als je na het 'klussen' gelijk gaat plassen?
    Ik moet namelijk altijd plassen na de tijd... niet heel nodig, maar voel wel de drang zeg maar. Is het beter om dan niet te gaan plassen zodat niet alles gelijk wegloopt, maar het een tijd op te houden? of maakt het niks uit?;)
     
  2. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Ja natuurlijk, er wordt niet voor niks geadviseerd dat je na het klussen 10 tot 15 minuten het beste rustig kan blijven liggen :D

    Als je direct gaat plassen dan loopt er een hoop sperma uit wat misschien nuttig had kunnen zijn.

    Gewoon van tevoren gaan plassen en daarna maar eventjes knijpen en dan na 15 minuutjes gaan plassen.
     
  3. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.508
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou dat blijven liggen maakt niet echt iets uit hoor. hier nog nooit blijven liggen en wel direct naar toilet en drie maal vlot zwanger.
    Zeker wanneer je gevoelig bent voor blaasontsteking, dan wordt er juist geadviseerd om direct uit te plassen.
     
  4. Gosh

    Gosh Actief lid

    31 aug 2014
    313
    0
    0
    Geen idee, maar ik bleef voor de zekerheid inderdaad wel liggen, met mijn knieen omhoog en een kussen onder mijn bips en het was in een keer raak.

    Normaal wil ik ook inderdaad zo snel mogelijk plassen ivm blaasontsteking
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zou eerst even blijven liggen. 5 minuten ofzo en dan plassen. Het wordt wel aangeraden om even te plassen na de daad omdat je anders risico loopt op een blaasontsteking.

    en in een keer raak is gewoon toeval;) ik lig al 15 rondes me mn kont omhoog en het is maar weer de vraag of het is gelukt;)
     
  6. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Ik blijf ook maar heel kort liggen, ben nogal gevoelig voor blaasontsteking. Na 5 minuten zijn de zwemmers wel ver genoeg op pad, denk ik.
     
  7. MamR

    MamR Actief lid

    10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Ik ben nog nooit blijven en liggen en ik ga altijd gelijk plassen en daarna wil ik het altijd zo snel mogelijk schoon hebben dus spring ik altijd snel onder de douch. Toch heb ik nu een zoon van 3 maanden :D Ik denk dat de zwemmers er meteen naartoe zwemmen.
     
  8. Adriana85

    Adriana85 VIP lid

    20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik blijf altijd een kwartiertje liggen. Weet niet zeker of het bewezen is maar je weet maar nooit ;)
    Je kunt toch wel een kwartiertje je plas ophouden?
    Na een kwartier ga ik gewoon als ik moet hoor. Maar dat is niet altijd het geval.
     
  9. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    In principe moeten de beste zwemmers dan al ver genoeg zijn maar voor de zekerheid; even wachten.
     
  10. Suzanne87

    Suzanne87 Actief lid

    10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ergens gelezen, dat je gewoon kunt plassen na het klussen, omdat 't zaad van je vent én je plas heel ergens anders zitten.. Je kunt dus niet 't zaad weer uitplassen zeg maar..

    Ik blijf altijd (meestal) zo'n 5min liggen, sta dan op en ga plassen.. Helaas al 5jaar aan 't proberen en nog altijd niks!
     
  11. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Het zit idd ergens anders maar als je opstaat werkt de zwaartekracht wel erg tegen dus ik blijf wel echt minimaal 10-15minuten liggen, wordt ook overal aangeraden. Komt iig ook stuk minder weer uit als ik later pas opsta/ga plassen maar er is opzich niet veel nodig... Ik ga iig voor de zo groot mogelijke kans methode :)
     
  12. shia

    shia Bekend lid

    7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voor de zekerheid ook altijd even een kwartiertje blijven liggen!
     
  13. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik bleef ook altijd even 10 min liggen en daarna plassen. Kan geen kwaad denk ik zo. Ik geloof wel in het zwaartekracht verhaal.
     
  14. MiMully

    MiMully Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier altijd meteen te plassen geweest. Ik kan het echt niet zo lang ophouden. De goede zwemmers zijn dan al lang waar ze moeten zijn. War eruit loopt is gewoon te traag geweest. Ik ben elke keer snel zwanger geweest.
     
  15. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Had ik er misschien even bij moeten zeggen maar ik blijf wel altijd even liggen hoor, zo'n 5-10 minuten en daarna pas plassen.
    Ik kan mijn plas best lang ophouden en heb nooit last van blaasontsteking dus ik dacht misschien kan ik beter niet gaan plassen na het klussen om de kans te vergroten dat er genoeg blijft zitten voor een bevruchting:D
     
  16. Suzanne87

    Suzanne87 Actief lid

    10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik vanaf nu dan ook doen, baad t niet dan schaad t niet!
     
  17. Sterre01

    Sterre01 Fanatiek lid

    29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Voorheen ging ik altijd gelijk naar het toilet, alhoewel ik tegenwoordig toch maar 10 min blijf liggen. Ga ik daarna alsnog plassen.
    Geen idee of het werkt, maar ik probeer het maar.
     
  18. Coach

    Coach Actief lid

    8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Hier is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, en het best is om toch maar een kwartiertje te blijven liggen voor je naar het toilet gaat.
     
  19. Suzanne87

    Suzanne87 Actief lid

    10 sep 2014
    116
    0
    0
    NULL
    NULL

    Dan ga ik dat doen! He bijna mn eisprong dus dan ff erop en ff blijven liggen haha
     

Deel Deze Pagina