laptop aldi

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marjan77, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan77

marjan77 Bekend lid

bij de aldi liggen laptops voor kindjes vanaf 3 jaar, iemand ervaring hiermee?

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    dat verschilt heel erg per kindje!!
    mijn zoontje heeft de Diego laptop gehad maar vond er nix aan terwijl het kindje van een vriendin het een geweldig ding vond!!

3. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik weet niet hoe deze laptop eruit ziet en/of wat je er op kunt doen, maar die van mij hebben een laptop van V-tech. Ze spelen er geregeld mee en Christy herkent al de letters om de woordjes af te maken.

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik heb het gevonden op de site van aldi :D

Zitten de dezelfde onderdelen op, denk dat deze ook leuk is.

5. marjan77

marjan77 Bekend lid

Brezjika, hoe oud is je dochter? Onze dochter is 3. het moet niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk zijn. Ze wil graag graag letters leren!

6. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ze is bijna 3,5, de spelletjes hebben ze best wel snel door. Sommige ervan zijn nog te moeilijk, maar weer een voordeel dat ze er lang mee kunnen spelen.

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn dochter heeft een dora laptop, eerst keek ze er niet naar om, ik denk dat het toen te moeilijk was.
    Maar sinds een paar maanden speelt ze ongeveer elke dag met de laptop.
    Ze is nu bijna 3 1/2.

Groetjes Senna

8. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter krijgt met 5 december de vtech junior laptop. Deze heeft de fonetische uitspraak van letters, dat vind ik belangrijk omdat het me anders erg verwarrend lijkt.
    Ik weet niet of die van de Aldi dat ook heeft maar het is misschien iets om op te letten?

Deel Deze Pagina