Net kwam één van mijn beste vriendinnen langs met haar vriend. En ze was helemaal verbaasd toen ik vertelde dat ik zwanger ben, want zij wilde ook net vertellen dat ze zwanger is!!! Zo leuk, ik wou het even met jullie delen. Ze is wel wat verder, want ze is nu 16 weken. Ze heeft het zo lang voor zich weten te houden, alleen haar ouders en schoonouders wisten het. Dat konden wij niet hoor. Dus we zitten straks lekker samen dik te zijn in de zomer op een terrasje.
Wat gaaf! Zowiezo het samen zwanger zijn, maar zeker ook straks wanneer jullie kindjes samen opgroeien!
wat leuk!!!!!!! en wat knap, 16 weken niks zeggen!!! ik zou het echt niet kunnen. ik heb vrijdag een goede echo gehad en nu ga ik het gewoon vertellen hoor!! nou veel plezier samen!!!
Wat leuk. Bij mij en een heel goed vriendinnetje zaten er ook 6 weken tussen! Harstikke gezellig. Dat mis ik dit keer wel
leuk he? Wij zijn met een groep van 5 allemaal zwanger tussen de 20 en 26 weken, heel erg apart, aangezien we allemaal niet van elkaar wisten dat we bezig waren of zwanger waren. Dus over een paar maanden hebben we hier een echte babyboom Denk dat we met zijn allen een zaaltje moeten huren als de kids geboren zijn en 1 groot feest geven hahaha
Heel erg leuk!! Mijn schoonzusje kwam zaterdag met het nieuws dat ze zwanger is.. Wij wisten wel dat ze bezig waren dus bij haar positieve test zaterdag heeft ze me gelijk gebeld! Zij is nu dus 5 weken en 3 dagen en ik alweer 28 weken, dus zijn we nog maar ongeveer 12 weken samen zwanger.. hihi
Leuk joh! Ik ben ook tegelijk met een vriendin zwanger, met een verschil van 4 weken. Wij zeggen nu al tegen elkaar, als jij nou 2 weken te vroeg bevalt en ik 2 weken te laat, dan worden de kindjes op dezelfde dag geboren! Ik vind het super om samen met een vriendin zwanger te zijn, je begrijpt elkaar toch net even wat beter wat betreft het zwanger zijn. En je kunt oneindig zwijmelen over je kindje zonder dat ze het beu raakt...
Is idd. erg leuk samen zwanger. Ik heb een vroegere (jeugd)vriendin 4 jaar geleden weer getroffen en kort daarna waren we samen zwanger (zat 3 weken tussen). Ook op de manier van "ik moet je iets vertellen" oja? 'ik jouw ook " haha. Nu zijn we weer samen zwanger alleen zit er nu 3 maanden tussen, maar alleen maar leuk dat het weer heeft mogen gebeuren. En de kids kunnen het ook goed met elkaar vinden .
ik ben ook samen met een vriendin zwanger. ze is 3 dagen na mij uitgeteld,dit wordt haar 2e kindje,voor mij de eerste...
Leuk zeg, mijn zusje en ik schelen 5 dagen met onze zwangerschappen! Helaas hebben wij amper contact, maar tis wel grappig!
toen ik zwanger was van mijn dochter bleek een vriendin ook zwanger dit was erg leuk. we scheelden 7weken. onze kinderen schelen 9weken. dit is erg leuk. vanmiddag gaan we weer even langs en spelen ze samen (of pakken alles van elkaar af) het leuke is dat ze ook bij elkaar in de klas komen enz. en we hebben ze al uitgehuwelijkt nu ik weer zwanger ben, vragen alle clienten op het werk (ze is ook een collega, we werken met verstandelijk gehandicapten) wanneer zij gaat vertellen dat ze zwanger is maar ze is het nog niet van plan
Leuk is dat hé en ook bijzonder, lekker alles samen te kunnen delen! Ik ben (weer) tegelijk zwanger met mijn schoonzusje. De vorige keer scheelden we elkaar 3 maanden, deze keer maar 3 weken!
Ik vind het echt heel leuk. Gisteren zeiden we al tegen elkaar hoe onzeker we waren. Dat is wel fijn, dat ik weet dat het normaal is om een beetje onzeker te zijn. Het is ook zo apart dat er een kleintje in je groeit, dat het gewoon bijna niet is voor te stellen. Het is voor ons allebei de eerste, dus we kunnen inderdaad lekker samen kletsen over het zwanger zijn ipv dat ze moe van me wordt. haha.
Ik was tergelijk zwanger met het nichtje van me vriend(scheelt 4 maanden met sem nu)met een goede vriendin(scheelt 5 maanden met sem) en met een andere goede vriendin sem is een precies een week later geboren als hun zoontje. Bij de laaste was het heel leuk want we hebben eens in de zoveel tijd een etentje en toen zeiden ze we moeten iets vertellen"we zijn zwanger"en toen floepte er bij ons uit"ja wij ook haha"we wouden het eigenlijk nog voor ons houden want we waren net 6 weken. gelukkig is alles goed gegaan en hebben we bijde een kerngezonde zoon
tussen mij en mijn schoonzus zitten 7 weekjes alleen wij waren echt bezig zwanger te raken, en bij mijn schoonzus was het een ongelukje.
grappig is dat he, dat samen zwanger zijn.. Met onze dochter was ik tegelijk zwanger met een nichtje van mij..toen was ik 6 weken eerder, en nu is zij 4,5 week eerder, en mijn andere nichtje is 4 dagen na mij uitgerekend..super spannend allemaal..zei al->straks liggen we allemaal tegelijk in t ziekenhuis hahaha
Een vriendin van mij is nu 22 weken zwanger, ik ben 15 weken zwanger en mijn schoonzusje is 14 weken zwanger. En de vrouw van een neef van m'n vriend is ook 15 weken zwanger. Heel grappig allemaal.