Wie heeft ze??? Wij gaan kiezen voor een glanzende keuken en twijfelen nu over wel of geen grepen. Wij vinden optisch gezien zonder grepen echt vele malen mooier, maar ik zie ook wel kleine nadelen eigenlijk. 1. neemt ongeveer 7 cm af van een lade (dus iets inhoud vervalt). 2. greeploos schijnt iets duurder te zijn 3. naar mijn idee is het vlekgevoeliger Ben benieuwd.................
Oeh een glazende keuken zonder handgrepen... nee mij niet (weer) gezien. Ik zag er werkelijk alles op. En nu ben ook best wel van het poetsen maar die keuken werd me echt te veel. We hebben nu een hout motief (heel donker bruin) met handgrepen maar zelfs daar zie ok al vanalles op.
Ik wilde eerst een mat, maar bij navraag vriendinnen schijnt glans echt veel makkelijk schoon te maken te zijn dan mat, dus daar zijn we op zich wel over uit. Heb inderdaad ooit gehad wat jij nu hebt en dat is inderdaad redelijk onderhoudsvrij, dat is waar, maar we willen nu wat anders. Nu wil manlief greeploos en ik ivm het vele schoonmaakwerk toch liever met grepen, maar weet niet hoe het in de praktijk uitvalt eigenlijk.
hier een greeploze keuken in glanskleur (donkergrijs). We hebben kastjes en laden. Over je 1e 2 punten kan ik niets zeggen, de keuken zat al in het huis toen we het kochten en onze lades hebben ruimte zat. Wat vlekken betreft is het wel zo dat je die sneller ziet. Vooral de vingerafdrukken van mijn zoontje zitten er gauw op. Maar elke avond een doekje er over heen is nog geen vijf minuten werk. Ander nadeel is dat er snel 'troep' in de grepen gaat zitten. Hoe het kan weet ik niet, maar toch is dat hier zo.
Ik hou persoonlijk niet zo van glans. Maar als het dan glans is, dan vind ik greeploos mooier. Lijkt mij overigens sowieso makkelijker schoon te maken zonder grepen? Je schiet er zo overheen ipv dat je rond al die grepen moet en de grepen ook nog es schoonmaken.. Of bedoel je dat niet? 'Iets' duurder zou voor mij geen issue zijn, als je het mooier vindt.
Ik heb wel grepen en ook een hoogglans keuken. Die vlekken komen er toch op. Dus ik zou gewoon zonder grepen doen als je dat mooier vindt. Moet je wel vaker poetsen...
Hier nog niet bij stilgestaan maar dit geloof ik ook zeker wel eigenlijk, normaal valt het op de grond waarschijnlijk.
Inderdaad vaker poetsen maar men verzekert me dat het inderdaad maar even met een doekje er over is en dan is het ook direct weer echt schoon en dat vond ik met mat niet echt.
Als er nog meer mensen zijn, die ervaring hebben met greeploze glanzende kastjes dan hoor ik het graag, moet nu een definitieve beslissing nemen