Ik baal heel erg.Ik heb mijn laptop behoorlijk hard laten vallen en nu is mijn beeldscherm kapot.Ik kan nu dus niet meer op mijn computer inloggen.Al de foto,s van onze huwelijksreis staan hierop.Inmiddels heb ik wel een andere laptop gekocht,maar daar heb ik de foto,s nog niet mee terug.Ik heb geprobeerd om die laptop aan te sluiten op een los beeldscherm van mijn andere computer maar dat lukt dus niet,de aansluiting is niet goed. Weet iemand van jullie of er nog een andere manier is om mijn foto,s nog van de kapotte laptop af te halen? Alvast bedankt!
Ja dat kan. Breng hem naar de MyCom en ze helpen je verder. Ze kunnen zowel de laptop repareren als de foto's er voor je af halen.
Je hebt behuizingen, waarmee je van een interne harde schijf even een externe kan maken, dan kan je hem in ieder geval leeg maken,
Zie de tips hierboven. En nu voortaan altijd een backup maken. Een harde schijf kan ook opeens kapot gaan, hebben wij ook een paar jaar terug gehad, kon geen backup meer gemaakt worden. Gelukkig maken we altijd een (dubbele) backup.
Mijn man is hier een computernerd en krijgt van ander ook deze vragen, Dus in theorie zou je de hardeschijf van je laptop aan een andere pc kunnen hangen en dan zo alles overzetten. Klinkt makkelijker gedaan dan gezegd want is wel ea voor nodig, maar het kan wel!
Misschien kun je het koppelen aan de tv zodat de tv je beeldscherm is, moet de tv het wel automatisch overnemen anders wordt het lastig. De harde schijf eruit halen en koppelen ,als exterene schijf , aan je nieuwe laptop is het makkelijkste.
Mijn dochtertje is een jaar geleden achter de kabel van de laptop blijven hangen. Pats op de grond, beeldscherm stuk. Ik kon er zelf echt niets meer mee helaas, ik heb hem toen weg gebracht na de computerman bij ons in de straat. Hij heeft toen alles gelukkig er vanaf gehaald....Nu moet ik me andere laptop nog leeg laten halen, want die is ook stuk. Weet alleen niet of die hardeschijf stuk is, of dat het alleen het scherm is......hoop het laatste...
heb het zelfde prob als jou gehad..iemand heeft het voor mij allemaal op een harde schijf gezet..succes ermee
Dank je wel meiden voor al jullie tips! Hoe het allemaal moet weet ik niet..weet uberhaupt geen eens waar de harde schijf zit ben ik nou blond? Maar ik ga jullie tips allemaal eens na en kijken wat voor ons de beste oplossing is. Dank jullie wel!!