Zoals het onderwerp al doet vermoeden: Wij moesten de inkomste belasting 2011 nog doen {hebben uitstel} dit is door omstandigheden nu pas berekend door een nieuwe accountant. Wij moeten akkoord geven en dan wordt hij opgestuurd. Maar nu mijn vraag: gezien het toetsingsinkomen wat wij hebben krijgen wij nog een behoorlijke smak {voor ons althans} aan toeslagen nabetaald. Normaal deed onze 'oude' administrateur voor ons maar nu vroeg ik me eigenlijk af: Moeten wij nog iets doen voor de eindafrekening mbt kindgebonden budget/KINDEROPVANGTOESLAG/ZORGETOESLAG? Of gaat dit allemaal automatisch na het indienen van de inkomstenbelastingspul?
Ja normaal gesproken krijg je straks nog een definitieve toekenning van alle toeslagen. Dus of je krijgt nog nabetalingen... of je krijgt te horen dat je nog moet terugbetalen.
dus het gaat wél automatisch? Zodra de accountant alles heeft ingediend?? {wij krijgen, zeker weten joepie!!!}
Ik kreeg een brief van de belastingdienst, daarop moest ik aangeven hoeveel uur kinderopvang we in totaal hadden gehad en voor welke prijs. (inkomen hebben ze van je aangifte) en paar weken erna kreeg ik de definitieve afrekening.
Normaal gesproken gaat het idd automatisch... Of dit ook opgaat als je uitstel hebt gehad weet ik niet.