kan het niet droog houden bij een nummer

Discussion in 'De lounge' started by marilouise, Jul 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

hallo hebben julie dit ook ik heb een nummer en daarbij moet ik echt zo enorm aan mijn vader denken terwijl dit helemaal los staat van hem het is denk gewoon de melodie ofzo het is echt vreselijk, maandag is het 5 jaar geleden dat mijn vader is overleden maar ik heb dit nummer al een week of 7 a 8 in mijn hoofd zitten en elke keer als ik het hoor komen de tranen waar ik ook ben

het is fast car - van tracy chapman

bizar mooi,

ik heb trouwens ook een kippenvel moment bij het nummer
    wees maar niet bang- van guus meeuwis maar dit slaat ook echt ergens op kan me in die tekst vinden

2. Dana

Dana Niet meer actief

oh ja herkenbaar, ik heb dat ook met bepaalde nummers die absoluut los staan van een situatie maar me er toch aan doen denken. soms kan ik het niet eens aan en moet ik het nummer wegdrukken :D

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Maar dat nummer van Tracy Chapman is ook gewoon heel erg mooi! Kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt.

Ik heb zoiets bij Sara van Fleetwood Mac ( YouTube - ‪Fleetwood Mac - Sara‬‏ ). Dan moet ik altijd aan mijn moeder denken, en de tijd dat ik geen contact met haar had. En hoe ik haar toen miste. Ik heb nu wel weer contact met haar, maar ik moet nog steeds huilen bij het nummer. Dat terwijl de tekst van het nummer niet echt op die situatie slaat. Ik heb dus geen idee waarom het me zo raakt :(

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb het met meerdere nummers! EN het is veel erger geworden nadat ik zwanger ben geweest! Het lijkt wel of ik zoveel emotioneler reageer op alles!

6. Dana

Dana Niet meer actief

me too ;)

7. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik heb het sinds mn zwangerschap ook bij meerdere nummers. Ik zet ze nu maar uit zodra ik ze hoor..

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Sinds mijn opa overleden is (ondertussen alweer bijna 4 jaar geleden) rollen de tranen over me wangen bij het nummer -Opa- van Marco Borsato.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Ow ik zet ze niet uit hoor! Lekker even brullen! Hahaha!

10. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
  11. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Op dit moment voor mij: Do met hij gelooft in mij, echt kippevel! Vooral op YouTube, het komt echt binnen......

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik heb het bij Mooier dan ik dacht van Guus Meeuwis en een aantal nummers van Christina Aguilera (I'm OK en Right man).

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb het heel erg bij Beautiful Goodbye van Amanda Marshall en bij Chasing Cars van Snow Patrol... Vind het allebei ook prachtige nummers!

14. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik heb dat sinds ik zwanger ben met marco borsato slaap maar, had het vooral in de begin van de zwangerschap heel erg

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

16. Dani11

Dani11 Niet meer actief

17. chantelle

chantelle Bekend lid

Aug 3, 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    In the arms of an angel van Sarah mclachlan - Hou ik het echt niet droog bij

18. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

May 20, 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Alleen van Marco Borsato.

Hij heeft dat lied gemaakt speciaal voor alle ouders die een kindje hebben verloren. Wij hebben het gedraaid op de crematie van onze Thijs*

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier ook!

En bij who wants to live forever van queen.. kan ik ook janken.. puur omdat ik veel herrineringen heb aan dit nummer!

en Cotton fields- John fogerty

Share This Page