Ik lig in een klein streekziekenhuisje ivm ws gebroken vliezen en hier hebben ze zelfs internet..Heerlijk want anders kom ik mijn dagen niet door hoor. Heb mijn eigen laptop mee en heb even de inlogcode gevraagd.
In sommige ziekenhuizen kun je (gratis/betaald) op wifi. Of als je een smartphone hebt, kun je het zo ook doen. Maar je partner zal vast niet 24/7 bij je zijn en kan het ook regelen natuurlijk..! Zo hebben wij het iig gedaan: mijn man is verantwoorlijk voor alle eerste regeldingen.
Keek net even op de site van het ziekenhuis en daar schijnen ze zo'n touchscreen tv achtig iets te hebben waarop je kunt internetten, niet gratis natuurlijk, maar lijkt me prima te doen. En zit net te bedenken, kaartje2go betaal je toch vooraf?? Dan moet ik mijn bankreader natuurlijk ook niet vergeten..... Roosjuh, succes met binnenkort versturen!! Ukoldaatje: jij nog veel laptopplezier in het ziekenhuis en hoop dat het allemaal niet te zwaar is voor je! Kun je het een beetje loslaten dat het anders loopt nu en je dus niet meer thuis komt?
Mijn ziekenhuis had gratis wifi die je moest aanvragen, mijn vriend is het voor me gaan regelen en na een klein uurtje kon ik al online en had ik de kaartjes besteld. En ja, bij kaartje2go betaal je vooraf.
Geloof dat ik hopeloos ouderwets ben , wij hebben gewoon een kaartje besteld bij de drukkerij en 'proefdruk' gehad en goed gekeurd. Na de bevalling hoeft mijn man alleen de datum, tijd en gewicht door te geven en de kaartjes worden gedrukt. Wel zo makkelijk.....ik heb echt geen zin om dat te regelen na de bevalling
Vorige x hadden we een iets duurdere site waarbij doorbellen ook gewoon kon hoor, maar dit is zo'n 50 euro goedkoper en dat toch maar weer mooi in de pocket... En desnoods krijgt men ze pas een week na de geboorte. Zouden jullie je daar druk om kunnen maken?? Maar ouderwets noem ik je niet hoor, ieder z'n eigen, alleen ik wilde gewoon rustig op mijn bankje met laptop door alle kaartjes heen kunnen bladeren en dat gezeul met grote mappen zag ik juist niet zitten........