Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stinkerbell, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Dames,

Mijn huidige werkgever gaat voor April volgend jaar verhuizen. Aangezien ik zelf geen rijbewijs heb en een tweede auto geen optie is word mijn reistijd nu 3 uur per dag (openbaar vervoer). Mijn huidige baan vind ik erg leuk en werk er dan ook al meer dag zes jaar met erg veel plezier. Maar de reistijd vind ik wel erg veel vooral nu dat ik een klein manneke thuis heb zitten.
    Nu ben ik dus op zoek gegaan naar iets anders. En dit bedrijf heb me nu net gebeld met de medeling dat ze me erg graag zouden willen hebben. Kei leuk natuurlijk. Maaaaar. Ik krijg dus elke maand een ander rooster. Dus geen vaste dagen meer. Dit zou dus betekenen dan mijn kleine man weer naar een gastouder zou moeten. Hier heb ik in het verleden geen goede ervaring mee ge had. En een paar maanden terug gekozen voor een kdv waar mijn zoontje zich nu helemaal op zijn gemak voelt. En mama ook. :)

Wat moet ik nu doen?

2. tulip

tulip Niet meer actief

pff, das lastig. Zeker omdat je mannetje nu op zijn plek zit op het kdv. Het is ook niet echt een leeftijd waarop je nog graag switcht denk ik, en zeker niet als je al geen goede ervaringen heb met een gastouder.

Heb je nog meer sollicitaties lopen?? Of weet je hoe graag het bedrijf je wil, kun je het probleem uitleggen, dat ze je eventueel iets tegemoet kunnen komen?

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nee ik was dit baantje tegen gekomen en het sprak me heel erg aan. En heb de situatie al uitgelegt. Ze zou me volgende week terug bellen maar wist eigenlijk al bijna met 100% zekerheid te zeggen dat vaste dagen geen mogelijkheid is. :(
    Dus de enige optie zou nu dus een gastouder zijn. Maar als ik er alleen al aan denk krijg ik al de kriebels.

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Kun je geen flexibele opvang krijgen bij het kdv? Ik werk onregelmatig en geef een maand van te voren de dagen/dagdelen door dat ze komt. Is dat bij jullie niet mogelijk?

5. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Mag ik vragen wat voor werk het is (nieuwschierig ;))

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nee helaas is dat niet mogelijk. En natuurlijk mag je vragen wat voor een baan. :)
    Het is een technische functie bij een groot bedrijf wat in internet tv en dergelijke doet. ;):D Niet echt heel erg spannend hoor.

Deel Deze Pagina