hey allemaal ,,, ben niet nieuw meer hier maar moet weer is effe wat van me afschrijven. ik word zo onrustig van het feit dat ik me ei niet kan vinden. Ik heb ovulatie testen van kruidvat gedaan zonder succes... van dipset ook zonder succes... termo meter moet ik maar is op een andere manier gaan doen maar is lastig ivm werken in de zorg.. wisseldiensten(geen ploegen) dus opstaan elke dag op dezelfde tijd ... bijna onmogelijk.. denk totaal onmogelijk,... pfff ik heb wel een afspraak staan bij de huisarts dinsdag om te kijken of ze me wilt doorsturen nu dat ik partnerloos ben .. ik word gewoon een beetje kriegel en zwaar emotioneel van het onzekere heb ik wel eisprong?/ ik heb nog nooit een soa gehad dus daar kan het niet door komen.. ik ben zo bang dat me ergste nachtmerrie waar word en ik geen kids kan krijgen. heel heel heel deprimerend. zijn er meer mensen met dit probleem? k zie wel altijd vruchtbaar slijm... voel nooit een eisprong hield nooit me cyclus bij.. pas sinds 3 maanden maand1...28 dgn maand2...24 dgn maand3...31 dgn eerste maand veel veel bloed ongeveer 3 4 dagen tweede maand weinig bloed ongeveer 6 dagen derde maand veel veel bloed ongeveer 4 dagen.. help ik voel me verloren... sinds ik me ei ben verloren
*klopt Nhene op d'r shouder* Arme meid. Wat moet dan een onrust geven. Ik heb er helaas geen ervaring mee, want op dit moment hou ik alleen de lengte van mijn cyclussen bij en verder niets, dus eerlijk gezegd weet ik niet eens hoe het bij mij zit, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit erg frustrerend moet zijn. Ik hoop voor je dat je HA je meer inzicht kan geven of door wil verwijzen dinsdag. Heel veel succes ermee in ieder geval.