Hier zitten een hoop techneuten bij elkaar, dus ik vraag het hier eens ... Van de een op het andere moment (gewoon tijdens het internetten) scrollt mijn muis niet meer Hij is niet gevallen ofzo en ik deed ook niets abnormaals, maar toch wil ie niet meer. Ik merk nu pas hoeveel ik dat gekke scrollding gebruik hahaha Groetjes, Josien P.S.: ik heb mijn muisdrivers al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat
is het een met een balletje? dan het balletje eruit halen en schoonmaken, door het stof willen ze wel eens stoppen met rollen, succes (is een vies karweitje) groetjes
Onze muis heeft precies hetzelfde. Die scrolde ook van het één op het andere moment niet meer. Mijn man en ik hebben er ook allebei naar gekeken, en ook bij de instellingen in het configuratiescherm, maar tevergeefs. Niet gelukt! Misschien issie wel gewoon kapot?
Ik heb hem het raam uit geknikkerd en ben net een nieuwe gaan halen! Ik heb meen ik ook alles geprobeerd, maar volgens mij heeft ie gewoon de geest gegeven. Thanks voor jullie adviezen! Josien