Hallo Wie is er creatief en heeft een leuk idee voor mijn probleem. Ik wil graag foto`s op een wand hangen. De wand is ongeveer 2 meter breed/ Maar nu wil ik dit op een leuke manier doen. Eerst zat ik te denken om allerlei fotolijstjes op te hangen. Maar ik wil iets leuks doen. Ik zat te denken om een plank op te hangen die ik heb geverfd met magneetverf en een leuke lijst er omheen te maken. maar misschien wordt dit wel te druk. Hebben jullie nog tips om foto`s op te hangen en dat ik de foto`s ook kan vervangen voor andere?
je hebt van die plastic ""hoezen"" die kan he aan de muur of deur hangen en daar zitten dan appate vakken im voor foto`s verschillend van 4 tot 100 ik heb ze bij janjansen en expo in groningen gehaald, xenos heeft het tegenwoordig ook
Je kan een plank behangen met een leuk behangetje en daar fotolijstjes ophangen, kun je de foto's ook verwisselen maar heb je niet zoveel gaten in je muur. Of je koopt zo'n grote barrok lijst (deze hebben wij in de wc) en dan maak je daar een soort collage in van allemaal leuke foto's. Dan kun je er eventueel meerdere naast elkaar hangen. succes met klussen
Ik heb van planken met allerlei fotolijstjes erop staat ook niet druk maar erg leuk vind trouwens dat idee met het behang ook erg leuk heel erg creatief hou ik wel van
Ik heb dit in de gang en wil bij Silver in de kamer ook een plak doen. maar heb van die stikers bij de ikea vandaan en die wil ik gaan gebreuken.
Wij hebben plankjes opgehangen en daar staan foto's op. Ook andere leuke dingetjes, zodat je niet meteen een museum gevoel krijgt.
Wij hebben in de huiskamer rondom van die schilderij lijsten zitten dus ik heb bij de ikea 4 magneetborden gehaald. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90059072 Naast en onder elkaar opgehangen. Daar magneet ik foto's, kaartjes en knutselwerken op.