laptop vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    goedenavond dames,
    ik heb een probleem met mijn laptop.
    internet doet vaak vaag en popcorn time ook.
    ik heb volledige verbinding via Wi-Fi maar regelmatig krijg ik als ik op zp zit en op een onderwerp klik dat hij de pagina niet kan vinden.
    als ik dan in mijn taakbeher kijk zie ik onder het kopje processen iexplore.exe*32 2 keer staan een bijv nu met een geheugen van 12.152kb en een met 130.400kb.
    dit is ook met popcorn time regelmatig is bij beide nog een derde zelfde proces aan van dan rond de 30.000 kb..
    iemand het idee om het op te lossen want serie kijken lukt niet blijft vastlopen en zp'en ook niet (is het enige met facebook wat ik doe op de laptop).
    ccleaner draait regelmatig avg net zo goed.
    :(

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik denk dat je op dit forum weinig goede uitleg zult krijgen, Google eens op de iexplore.exe*32 je zult zien dat je niet de enige bent. Gelukkig? Nee niet echt! Maar ook genoeg oplossingen of tips.

Gebruik je Internet Explorer om te browsen? Die zou ik helemaal verwijderen en gebruik maken van Firefox of Google Chrome.

In het geval van een Apple, Safari.

Succes!

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het kan zijn dat soms de Wi-Fi niet optimaal werkt. Heb je hetzelfde probleem als je met de kabel werkt? - Bij ons geeft dit een groot verschil. Soms geeft de Wi-Fi zonder reden een Time-out.

Je kunt ook proberen de router/modem opnieuw op te starten.

Deel Deze Pagina